news08.net/ads.txt

​​​​​​​בכל רחבי הארץ: טקס יום הזיכרון בבית העלמין בוטל

בשל התפרצות הנגיף הוחלט השנה כי יבוטלו הטקסים בבתי העלמין לזכר חללי מערכות ישראל ופעולות האיבה. ראש העיר, צבי גוב-ארי קורא למשפחות להקדים את ההגעה  לבתי העלמין לפני יום הזיכרון.

מידי שנה ביום הזכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה מתקיים טקס זכרון בחלקה הצבאית בבית העלמין ביבנה. השנה בשל החשש מהתפשטות נגיף הקורונה הוחלט כי הטקסים בבתי העלמין בכל רחבי הארץ יבוטלו במתכונתן הרגילה ולא תתאפשר כניסה לבתי העלמין ליותר מעשרה אנשים בחלקה (הנחייה נכון לרגע זה).

במקומם יוצב “משמר נר” של חיילי צה”ל לצד אבוקת זיכרון, משמר כבוד וחזן צבאי עם אמירת קדיש.

ראש העיר, צבי גוב-ארי קורא למשפחות להקדים את הגעתן לבית העלמין. “יום הזיכרון לבנינו ובנותינו הוא יום בו תושבי הארץ חווים את הכאב אשר המשפחות השכולות חיות עימו מרגע ההודעה המרה. אנו חבים חוב עצום ובלתי נמדד לכל אותם הנופלים ולמשפחותיהם- את החובה לקיים כאן מדינה שתהיה ראויה להקרבה של הנופלים. חרף המגבלות אשר נועדו להבטיח את בריאות הציבור, כולנו נתייחד, נזכור ונבטיח לשמור על מדינת ישראל טובה, מלוכדת וחזקה. אני ממליץ למשפחות היקרות להקדים את ההגעה לבתי העלמין לפני יום הזיכרון בתקווה לימים יותר טובים שיבואו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן