news08.net/ads.txt

מפגש מיוחד בהשתתפות נציגי הארגונים והמתנדבים המסייעים לתושבי גדרה במתן חבילות מזון לאורך השנה ובחגים

מפגש

מפגש מיוחד התקיים בגדרה בהשתתפות נציגים של כלל הארגונים אשר מתנדבים ומסייעים לתושבי גדרה במתן חבילות מזון לאורך השנה ובעת חגים. המפגש התקיים במחלקה לשירותים חברתיים בנוכחות ראש המועצה, יואל גמליאל, מנכ”ל המועצה ליאור מדהלה ומחזיק תיק הרווחה. במפגש השתתפו גם מנהלת המחלקה לשירותים חברתיים, רכז ההתנדבות והעובדת השכונתית אשר מרכזת את תחום גיוס התרומות במחלקה.

מנהלת מחלקת הרווחה הדגישה כי מטרת המפגש הינה להוקיר את פעילותם ותרומתם הברוכה של הארגונים השונים ולסנכרן ולעשות סדר בנושא מתן התרומות השונות על מנת לייעל את חלוקת התרומות באופן אשר ייתן מענה הולם, מבוקר ומותאם לצורכי האוכלוסיות השונות. בפגישה החמיאו ראש המועצה ומנכ”ל המועצה את העשייה הברוכה של המשתתפים אשר הגיעו וציינו כי הם מהווים הון אנושי יקר ובעל ערך אשר מסייע לתושבי גדרה מתוך מקום של חסד ונתינה.

נציגי הארגונים והמתנדבים הציגו את עבודתם ואת התוכניות ההתנדבותיות המגוונות בהן הם לוקחים חלק וכבר במפגש נוצרו שותפויות חדשות של יוזמות נוספות לסיוע לתושבים. מהמועצה נמסר כי “מפגש זה הינו ראשון במסגרת בניית חזון חברתי למושבה גדרה בה קיימות יוזמות ברוכות הנשענות על ערכי העזרה ההדדית והנתינה למען האחר. אנו מאמינים כי חשוב שההון האנושי האיכותי הקיים ביישוב ופועל רבות למען התושבים במיוחד בתחום של תרומות וחלוקת מזון יעבוד בשיתוף פעולה ויבסס קשרי עבודה על מנת להטיב את מתן המענה לכלל האוכלוסייה”.

יואל גמליאל הוסיף: “אנו מודים לכל הארגונים והמתנדבים אשר פועלים בגדרה ומסייעים רבות בנושא חשוב זה במהלך כל השנה. ולכל תושבי גדרה היקרים שלוחה לכם ברכת חג שמח לכם ולבני משפחותיכם”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן