news08.net/ads.txt

250 מאומתים בקרית גת; ראש העיר, אבירם דהרי: “מאפשר לנו להמשיך בהיערכות המאתגרת לפתיחת שנת הלימודים”

250 מאומתים ו-4 במצב קשה: זהו הנתון שעדכן היום (רביעי) משרד הבריאות בנוגע למצב התחלואה בקרית גת. הנהלת קרית גת נושאת את עיניהם לעבר החלטת קבינט הקורונה שהתקיימה אמש אשר החליטו על מגבלות נוספות – וקראו לציבור להקפיד על ההנחיות כדי להימנע מנקיטת צעדים חריפים בקרוב – ובהם הטלת סגר. שתי ההחלטות המשמעותיות ביותר שהתקבלו – חובת בידוד גם על מבוגרים מחוסנים שילדיהם נדבקו בקורונה – וחובת בידוד לשבים כמעט מכל מדינות העולם, בכפוף לרשימת מדינות חדשה שתורחב ותאושר בקרוב. 
למרות העלייה בכמות המאומתים בקרית גת מספר החולים קשה לא עולה ונשאר יציב. ראש עיריית קרית גת, אבירם דהרי הודיע  כי למרות התחלואה שעולה, פתיחת הלימודים יתקיימו כסדרם: “מאפשר לנו להמשיך בהיערכות המאתגרת לפתיחת שנת הלימודים, בפעילויות הקיץ ובשמירה על הכלכלה העירונית והכל במקביל להקפדה הדוקה על הנחיות משרד הבריאות ועידוד ביצוע בדיקות וחיסונים”. כזכור, מתחם הבדיקות העירוני באשכול הפיס יפעל גם היום (רביעי) בין 12:00-20:00. “בע”ה במהלך הימים הקרובים נפתח גם מתחם חיסונים עירוני על מנת לסייע לקופות החולים להתגבר על עומס הבקשות להתחסן”, אמר דהרי.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן