news08.net/ads.txt

“להנציח זה לנצח!”: ראש עיריית רחובות, אירח בלשכתו את הוריו של סמ”ר רונן לוברסקי ז”ל לוחם דובדבן

אמש אירח ראש העיר רחמים מלול בלשכתו את וולדימיר ואלנה לוברסקי, הוריו של סמ”ר רונן לוברסקי זכרונו לברכה, חייל דובדבן שנפל בפעילות מבצעית ברמאללה לפני כשנה וחצי.

בני משפחת לוברסקי, תושבי העיר רחובות, לוו בנציגי עמותת לאורו איציק שטאובר, אפרת ברקת ויואב אסא וכן בדורון שמחי מנהל מחלקת הספורט. בפתח הפגישה הובאה בפני ראש העיר פנייה נרגשת של משפחת לוברסקי להפעיל בעיר את תוכנית לאורו.
תוכנית לאורו הנה תוכנית העצמה חינוכית וערכית המבוססת על כתבים שהשאיר אחריו רונן ז”ל ומטרתה להקנות ולבסס ערכים כגון דבקות במטרה, שאיפה למצוינות, ענווה, יושרה, ערבות הדדית, חברות וציונות בקרב ילדים ובני נוער. בנוסף תחתור התוכנית לעליה באחוז בני הנוער בעיר המתגייסים לשרות משמעותי בצה”ל.

ראש העיר ריגש את כלל הנוכחים כשהקשיב קשב רב ואמר “להנציח זה לנצח!” מלול נתן את ברכתו להפעלת התוכנית בעיר ועוד הוסיף כי “אור ירוק ניתן לקבלת כל סיוע בדרך למימוש תוכנית לאורו”. כלל המשתתפים בתוכנית לאורו יקחו חלק באירוע השיא השנתי – מירוץ לאורו – שיתקיים בליל ירח לבן שבין הארבעה לחמישה ביוני.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן