news08.net/ads.txt

רגע לפני גיוס: שחר צור בת ה-17 מקרית עקרון נהרגה בתאונה הקטלנית: “חרב עליי עולמי”

עצוב ומצמרר: תדהמה עוטפת כל פינה בבית משפחת צור בקריית עקרון החל מאתמול בבוקר, אז דפקו שוטרים על דלת הבית ובישרו לאב יוסי כי בתו הבכורה שחר צור נהרגה בתאונת דרכים קטלנית בכביש 4  ליד מחלף יבנה.

תוכן גולשים – שימוש לפי סעיף 27א

זהו היה אמור להיות ערב מדהים מבחינת שחר צור בת ה-17 שנסעה עם חברותיה להופעה של הזמרים נוי פדלון ואושר כהן. סמוך לשעה 4:00 לפנות בוקר, יצאו שני רכבים מהמועדון חזרה הביתה לכיוון דרום הארץ, מסיבה שעדיין נחקרת במשטרה אירעה תאונת דרכים קטלנית בין משאית לשלושה רכבים בהם הצעירה, חברותה וחבריה שישבו ברכב כולם מאושפזים בבתי חולים שונים.

חובש מד”א רזיאל יוספוביץ ורופא על אופנוע מד”א ד”ר רועי בבילה, שהוזעקו לזירת התאונה, סיפרו: “מדובר בזירת תאונה קשה ומורכבת מאוד עם מעורבות משאית ומספר כלי רכב. אחד הרכבים, שבו נסעו 5 צעירים, התהפך ועף לחולות שבצד הדרך – למרחק של כ-100 מטר. במרחק מהרכב שכבה צעירה בשנות העשרים מחוסרת הכרה, עם חבלה רב-מערכתית קשה, הענקנו לה טיפול רפואי מתקדם ופינינו אותה בדחיפות תוך פעולות החייאה כשמצבה אנוש”.

עוד הם סיפרו כי 4 הנוסעים הנוספים ששהו ברכב, יצאו ממנו לבד, בהכרה מלאה. 2 צעירים פונו לבית החולים במצב בינוני, ועם חבלות בראש ובגפיים. “על הכביש היו משאית ומספר כלי רכב מעוכים, 3 פצועים קל יצאו מהרכבים והתהלכו במקום כשהם עם חבלות קלות”, סיפרו. “הענקנו להם טיפול רפואי ופינינו אותם להמשך טיפול בבתי החולים. נהג המשאית נבדק ולא נזקק לטיפול רפואי, הוא סיפר לנו שבזמן שהאט את נסיעתו, ראה במראה רכבים מתעופפים”.

“לרגע אחד לא חשבתי שזה קשור אליה”, משחזר אביה, יוסי ל-ynet. “הם נכנסו אליי הביתה ואני חשבתי על דברים אחרים, סמכתי על שחר במאה אחוז ולא חשבתי שיקרה לה משהו, אבל אז חרב עליי עולמי”.

“היא רצתה להיות עצמאית”, שב ואומר האב, “לא רצתה להיות תלויה באף אחד, בגלל זה היא הייתה אמורה ללמוד קורס לק ג’ל בחודש הבא בכדי לממן את עצמה תוך כדי הצבא, אליו הייתה אמורה להתגייס בנובמבר”.

האב מחפש עדיין פרטים נוספים על התאונה, שבה נפצעו גם שבעה בני אדם – שני צעירים באורח בינוני וחמישה שמצבם הוגדר קל. “כל מה שאני יודע זה שהיא הייתה בהופעה עם חברה והן היו בדרך הביתה. אני יודע שבדרך כלל ביציאות כאלו היא הייתה לוקחת מונית חזרה למקרה שמישהו היה שותה. הפעם הבנתי שהם לקחו מונית לשם וחזרו עם ידידים ובדרך הייתה התאונה”.
האב יוסי מחכה לחבריה שיגיעו לשבעה במטרה לשמוע עוד עליה מצידם וכן לקבל מהם תמונות שלה. “אני רוצה לראות כל תמונה שלה, שיהיו לי עוד ועוד זיכרונות של הילדה שלי”.
284 בני אדם נהרגו מתחילת השנה בתאונות דרכים, מתוכם 74 בתאונות במעורבות רכב כבד – כך על פי נתוני הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים. בשנה שעברה נהרגו בתקופה המקבילה 242 בני אדם.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אביב הדר
אביב הדר
2 years ago

ברוך דיין האמת …. שלא תדעו עוד צער … כואב הלב

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אביב הדר
אביב הדר
2 years ago

ברוך דיין האמת …. שלא תדעו עוד צער … כואב הלב

דילוג לתוכן