news08.net/ads.txt

לאור ההצלחה: מיזם ״ספורט עד הבית״ ברחובות ממשיך

לאור ההצלחה, העירייה והחברה העירונית יזמו שבוע אימונים נוסף. בכל יום בשבוע הקרוב (24-28.1) יתקיימו שני אימונים מקוונים, אחד בשעות הבוקר והשני בשעות אחר הצהריים שישודרו באמצעות אפליקציית זום וגם בעמודי הפייסבוק של החברה העירונית רחובות והעירונוער.

אל נבחרת המאמנים האיכותית יצטרף השבוע שם חדש – יוסי בן יוסף, כוכב נינג’ה ישראל, שיעביר אימון כושר לכל המשפחה. מאמנים נוספים שישתתפו בשבוע הספורט: אירה דולפין, רוני דואני, מלי שדה, אסף רון, דוד בורנשטיין, איתן קטן ומלי שדה.

כל האימונים הינם ללא עלות ומיועדים לתושבי ותושבות רחובות. לינק לרשימת האימונים ולקישורי הזום לחצו.

רחמים מלול, ראש העיר: “אנחנו ממשיכים להתאים פתרונות לאתגרי התקופה הנוכחית. לאור ההצלחה אנו מאריכים את הפרויקט בשבוע אחד נוסף. למרות הסגר חשוב לנו וסייע לתושבים לשמור על שגרת ספורט בריאה ובטוחה. אני מזמין את כל התושבות והתושבים להצטרף לאימונים בלי לצאת מהבית”.

לדברי *רועי שרעבי, מחזיק תיק הספורט:* “בשבוע האחרון הצטרפו מאות תושבים לאימונים המקוונים וקיבלנו אינספור תגובות חיוביות, לכן החלטנו להוסיף שבוע נוסף של אימוני כושר לתושבים ללא עלות. אני מזמין את כולם להשתתף, בין אם אתם מקפידים על שגרה ספורטיבית ובין אם הגיע הזמן שלכם להתחיל”.

לדברי *אייל פרנקל, מנכ”ל החברה העירונית רחובות:* “החברה העירונית שמחה לאפשר לתושבי ותושבות העיר שבוע נוסף של פעילות ספורטיבית חווייתית עם מיטב המאמנים עד הבית. זוהי רק ההתחלה, עד שנוכל לשוב כולנו לפעילות ספורט קבוצתית במרחב הציבורי”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן