בת זוגתו של ראובן עובד, הגישה נגדו תלונה במשטרת רחובות

משטרת מרחב השפלה עצרה את כדורגלן העבר, ראובן עובד, בחשד כי תקף באלימות את בת זוגתו.

במרכז הפרשה: התלונה שהגישה שיר אור, בת זוגו של עובד בשנה האחרונה. אור הגישה את התלונה במשטרת העיר רחובות בטענה כי איים עליה במהלך מריבה, הכניס אותה בכוח אל הרכב והיכה אותה. עובד אשר פרש ממשחק לפני כשנה עסק מאז בין היתר באימון נוער, נעצר לחקירה במהלכה הכחיש את המיוחס לו אך נכלא והובא אל בית משפט השלום בראשון לציון שם הוארך מעצרו.

gg1250409
המשטרה ייחסה לו עבירות של תקיפה הגורמת חבלה, איומים, וגניבת מכשיר סלולרי של חברתו. בתוך כך, יצוין כי לאחר הגשת התלונה חזרה בה המתלוננת מחלק מטענותיה וניסתה “לרכך” את התלונה. בבית המשפט טענה כי “העלילה עליו”.

משפחתה של בת הזוג המתלוננת מוכרת לציבור. אחותה של בת הזוג, היא אשת הנדל”ן ענבל אור, שמעורבת באחרונה בפרשיה בה היא מואשמת בין היתר בהונאה והלבנת הון. במשפחתה של אור התייחסו למעשיו של עובד ואמרו כי היו מעדיפים שהדברים בין בני הזוג לא יתנהלו בדרך זו. “המשפחה בכלל לא הייתה רוצה שהקשר הזוגי הזה יימשך ומקווים שזה יגמר בתלונה הזו ובהפרדת כוחות לחלוטין, אף אחד לא רוצה להגיע למצב שהבת לו תהיה מעורבת בדבר כזה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן