news08.net/ads.txt

החומוסייה המיתולוגית ברמלה נקנסה ונסגרה: ״אולי נהיה חומוס גילה גמליאל״

המסעדות ובתי הקפה מנסים לצוף מעל המים, ויש כאלה שעושים במקביל למשלוחים, המותרים על פי התקנות, גם שמ״ק – שליח טווח קצר – וכל זה בשביל לשרוד, אבל בעלי מסעדות מבולבלים ולא תמיד ברור עד לאן זה נחשב משלוח ומאיפה זה טייק אווי.
״לא בדקנו בדיוק את המטרים, רק רצינו להתפרנס בכבוד״ אומר בעל חומוסיית חליל ברמלה, שקיבל דו״ח על סך 5,000 שקלים וצו סגירה לשבוע. ״אף לקוח לא נכנס לעסק, במקרה הזה יצאתי ללקוח החוצה עם ההזמנה, הוא התחיל ללכת לקראתי ואז בא שוטר ונתן לנו דו״ח והזמנה לשימוע״.
בפוסט שפרסמה המסעדה בטוויטר, נכתב: ״אולי כשאני אחזור אני אקרא לעצמי ׳חומוס גילה גמליאל׳, ואז אני אוכל לעשות מה שאני רוצה, כנראה״.
ל-ynet נשאל בעל המסעדה אם זה היה טייק אווי או משלוח?
״זה לא בדיוק טייק אווי, זה משלוח החוצה לאוטו. אני עובד בעסק בעצמי כי אין לנו אפשרות להעסיק עובדים עכשיו, קשה לי ללכת אז הלקוח בא לקראתי, אני לא מבין מה הבעיה עם משלוח לאוטו. אנשים באים לכאן, מה אני אמור להגיד להם? לכו הביתה ואשלח לכם הביתה?
“אני לא בודק כל בוקר את התקנות ומודד, אני בסך הכל בנאדם שבא להתפרנס בכבוד, אבא שלי בנאדם מבוגר ואני עוזר לו. לא נתנו לנו הנחיות כמו שצריך בשביל שנדע מה כן ומה לא. יש לנו ילדים ומשפחות, לא מכרנו סמים. יכלו להסתפק לאזהרה״.
כבר לפני פחות מחודש, התריעו בעלי המקום, כי לא יוכלו לשרוד בלי טייק אווי: ״לטייק אווי יש נתח לא מבוטל מהרווחים שלנו, וברגע שמורידים את הטייק אווי זה מוריד את ההכנסות״, אמר אז קרי בלה בנו של חליל, ״הרבה אנשים לוקחים טייק אווי והולכים הביתה. נפגענו באחוזים די גבוהים בסגר הראשון, ואנחנו בדיוק מנסים להתאושש”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן