הטרנד של תושבי רחובות: סדנאות וולקאנו ופרלינים באימפריית השוקולד של רוית גליצקי

השוקולטיירית-קונפיסיירית, רוית בן הרוש‏-גליצקי מ”שוקולטרי גליצקי”, הפכה לגורו של שוחרי השוקולד ברחובות.

וולקאנו, פסי מטר של שוקולד ממולאים, פרלינים בעשרות טעמים מיוחדים, טכניקות מתקדמות, ממתקים, קונפיסרי עלי – כל אלה ועוד נלמדים בזה אחר זה בסדנאות השוקולד של גליצקי, בתוך המפעל הקטן שלה בכפר מרדכי שביישובי גדרות. “קיימות סדנאות למתחילים, מתקדמים ומקצוענים, שיעורים פרטיים לקונדיטורים וצוותים, וגם הקמת קווי קינוחים מיוחדים למלונות וקונדיטוריות”, אומרת גליצקי בראיון ל”רחובות היום” ומוסיפה “עם יד על הלב, אני אוהבת מאוד לעבוד עם החבר’ה שמגיעים מרחובות, זו עיר מיוחדת עם אנשים מיוחדים ומביני עניין, יצירתיים ולא פחות חשוב אנינים”.
גליצקי
גליצקי שוקולטרי פטיסרי מתמחה בהכנת פרלינים, בונבונים, ממתקים עבודת יד ופטיסרי צרפתי תוך הקפדה על חומרי הגלם האיכותיים הנעשים ביד. “הייחודיות חשובה לי ביותר, לא בכדי בוחרים להגיע לסדנאות ולהשתדרג בידע כל הזמן”, מספרת גליצקי, “יש המון צבעים וטעמים לשוקולד, הטעמים שונים מאחד לשני, הן פרותיים והן אגוזיים, הן מלוחים והן ארטיזאן שוקולד ולכן אני תמיד מציעה להתאים לכל אדם באופן אישי את מה שהוא אוהב, כשהרעיון המרכזי הוא מימד ההפתעה בכל נגיסה, פשוט לעבור דרך טעמים שונים בכל פעם מחדש”.

לסדנאות של גליצקי ניתן להיכנס אל עמוד הפייסבוק או לצלצל לטל’ 052-432-3745‏

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן