בלוד מעדכנים את התושבים כי מתחם חיסונים ייפתח היום (ראשון) לכלל מבוטחי קופות החולים בגני איילון.
החיסונים יתקיימו בבית ספר תלמוד תורה הרשב"ר, רח' אלישיב 7, בין השעות 18:00-23:00. יש להצטייד בתעודת זהות. בלוד נכון להיום ישנם כ-110 חולים מאומתים. במקביל, משרד הבריאות עדכן כי ביממה האחרונה אובחנו 224 מאומתים לנגיף הקורונה. מצבם של 223 מהחולים מוגדר קשה, מתוכם 148 במצב קריטי ו-133 מונשמים. מאז פרוץ המגפה הלכו לעולמם 8,085 בני אדם.
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









