news08.net/ads.txt

הלמ”ס: זינוק של 57% בהתחלות הבנייה ברחובות 

על פי נתוני הלמ”ס, שנותחו על ידי ארגון קבלני רחובות, התחלות הבנייה ברחובות רשמו זינוק של 57% בשנת 2018 בהשוואה לאלו שנרשמו בשנה שלפניה. נתון זה ממקם את רחובות ברשימת 10 הערים עם העלייה החדה ביותר בהתחלות בנייה.

מהנתונים עולה, כי בשנת 2018 התחילו בבנייתן של 1,112 דירות לעומת 706 דירות ב- 2017. לדברי יו”ר ארגון קבלני רחובות, דוד סרוגו, ״התחלות הבנייה המוצגות בנתונים מתייחסות למעשה לתכניות שתכנונם החל לפני מספר שנים. כאשר אנו מתסכלים על הצפי בשנים הבאות, אנו רואים מעט מדי תכניות הנמצאות בוועדות התכנון בשלבים הסופיים. אמנם נרשמה עלייה בהתחלות הבנייה ברחובות אך אותנו מדאיג היום שאחרי תכנית מחיר למשתכן, כאשר היצע הדירות בשוק החופשי יקטן משמעותית. על הממשלה לדאוג לא רק לאוכלוסיית מחיר למשתכן, אלא להמשיך לדאוג לפיתוח גם של השוק החופשי, כך שבערים מבוקשות כמו רחובות רוכשי הדירות ימשיכו ליהנות מהיצע דירות ראוי, וגם למנוע את ההשפעה של הירידה בהיצע על העלייה במחירי הדירות״.

דוד סרוגו, יו”ר ארגון קבלני רחובות (צילום: יח”צ)

יורם אביסרור, סמנכ”ל השיווק של בחברת אביסרור משה ובניו המקימה ברחובות 2 פרויקטי מגורים – אביסרור 431 במערב רחובות ופרויקט מגדלי המדע מסר, כי “בשנים האחרונות רחובות נמצאת בתנופת בנייה עם הקמת שכונות חדשות בעיר ועם ריבוי פרויקטי התחדשות עירונית. בשנים האחרונות שיפרה רחובות את מעמדה הסוציו אקונומי. חברות ההיי-טק הרבות שממוקמות בה והמוסדות הלימודיים, בראשם מכון וייצמן, מושכים אחריהם רוכשים רבים המבקשים להתגורר בקרבתם. גם מקומות הבילוי שנפתחו בעיר בשנים האחרונות הם אלטרנטיבה שמשתווה למקומות הבילוי בתל אביב הנמצאת במרחק 15 דקות נסיעה בלבד. אנחנו צופים שרחובות היא עיר שתמשיך להתפתח ותיתן מענה לכל מי שיבקש לגור במטרופולין במחירים שפויים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן