news08.net/ads.txt

הסגר נמשך: כיצד האכיפה תתבצע ברחבי העיר? – כל הפרטים

בהתאם להחלטת הממשלה מאתמול, הסגר יימשך 10 ימים נוספים עד ליום 31.1.21 בחצות. כיצד הסגר יאכף ברחובות? כל הפרטים בכתבה:

הנחיות הסגר – הנחיות הסגר זהות להנחיות שהיו קיימות עד כה, בהקלה לסטודנטים שיוכלו להיבחן באוניברסיטה וכן לתלמידי יא’-יב’ שיוכלו להיבחן בבתי הספר (ממתינים לאישור וועדת חוקה). לפירוט הנחיות הסגר והחריגים באתר פיקוד העורף.

אכיפה עירונית בבתי הכנסת ובעסקים

אגף התנועה, פיקוח, שילוט ושיטור עירוני בעיריית רחובות בראשות ליאור שוקרי בשיתוף משטרת רחובות יקדישו מאמץ מיוחד לטפל בנושא ההתקהלות בבתי הכנסת, אשר עלולה להביא להדבקה בנגיף הקורונה. בהתאם להנחיות, מותרת תפילה של עד 5 מתפללים בתוך המבנה, ועד 10 אנשים מחוץ למבנה. פעילות בתי הכנסת מותרת רק לצורך תפילה ולא לצרכים אחרים (כגון שיעור תורה או קידוש). בכל בתי הכנסת אתמול הודבקו מדבקות עם תזכורת לגבי ההנחיות בדבר מספר המתפללים המותר בפנים ובחוץ, אשר מזהירות מפני התקהלות אסורה בימים אלה . פקחי האגף והשיטור העירוני בשיתוף המשטרה יערכו ביקורת וסיורים יומיים בסמוך לבתי כנסת בשעות התפילה, על מנת לוודא כי ההנחיות יישמרו.

תשומת לב מיוחדת בנושא האכיפה מוקדשת גם לעסקים החיוניים הפתוחים לקהל.

מדיווחים המגיעים לעירייה עולה כי ישנם עסקים ומרכולים אשר אינם מקפידים על כללי התו הסגול, בין היתר בכל הקשור למגבלת מספר האנשים המותר ושמירת המרחק. בנוסף לאכיפה השוטפת, פקחי האגף והשיטור העירוני יבצעו בימים הקרובים ביקורות בשעות העומס של הקניות על מנת לוודא כי ההנחיות נשמרות, למניעת הדבקה בנגיף הקורונה. הפקחים יבקרו בעסקים שבהם יש התקהלות בהתאם לדיווחים . עסק שנמצא כי לא עמד בתנאי התו הסגול יירשם לחובתו קנס על פי החוק. פקחי השיטור העירוני יהיו חלק מהכוחות המשטרתיים אשר יאכפו את הסגר במחסומים ה”נושמים” בכניסות וביציאות מהעיר; כמו כן צוותי הפיקוח והשיטור העירוני יאכפו את הנחיות הזהירות במרחב הציבורי, לרבות עטיית מסכות ושמירת מרחק , ומלבד ביקורות יזומות הם יטפלו בקריאות המוקד העירוני ומוקד 100 המדווחות על הפרות ויבצעו ביקורות סמויות .

החניה ברחבי העיר (כחול-לבן) תמשיך להיות ללא תשלום (לא כולל פארק המדע, פארק הורוביץ והסנטרו), תוך פעילות לאכיפה רק במקומות שבהם אסורה החניה . לדיווח על הפרות הנחיות הסגר ניתן להתקשר למוקד העירוני 106 או ל”קו האדום” , ללא צורך בזיהוי וללא הקלטה, בטלפון 08-9392219

שירותי עירייה
המוקד העירוני 106 עומד לרשות התושבות והתושבים בכל דבר ועניין, 24 שעות ביממה, בטלפון 08-9392444/ 08-9392106, וכן בוואטספ 050-8806106

הקו החם של השירות הפסיכולוגי החינוכי העירוני של אגף החינוך בעיריית רחובות עומד לרשות ההורים בעיר, ומיועד להעניק להם ו/או לילדים ולנוער וכן לצוותי ההוראה העיר תמיכה רגשית, סיוע וייעוץ בימים אלה. הקו יפעל בין השעות 8:00-15:30 בטל’: 089392805/1

הקו החם של האגף לשירותים חברתיים מיועד לסיוע רגשי ולתמיכה לתושבים אשר חשים במצוקה מכל סיבה שהיא בימים אלה .
הקו יפעל בין השעות 8:00-15:30 בטל’: 089392686 בכל מקרה, מעבר לשעות הפעילות של אחד מהקווים, ניתן לפנות למוקד העירוני ולהשאיר הודעה בנושא, ועובדי הקו הרלוונטי יחזרו אל הפונה בהקדם.

הקמת שמרטפייה לעובדי הצוותים הרפואיים
עיריית רחובות מפעילה 3 שמרטפיות מתחילת הסגר, לטובת ילדי עובדי בית החולים קפלן ועובדי קופות החולים, לרבות ילדי הצוותים הרפואיים שעוסקים בחיסון תושבי העיר, וכן לטובת ילדי העובדים בחינוך מיוחד אשר ממשיכים לעבוד גם בסגר . כל זאת במטרה לסייע להם להמשיך ולעבוד בראש שקט, מבלי צורך להיעדר מהעבודה.

המשך בדיקות לגילוי קורונה ושני מתחמי חיסונים –
החיסונים יימשכו במתחם החיסונים העירוני במתנ”ס חוויות בקרית משה , בהתאם לקביעת תור מראש. כמו כן מתחם החיסונים העירוני של קופת חולים מאוחדת פועל במתנ”ס חוויות שווייץ ברחובות החדשה. יצוין כי בדיקות לגילוי קורונה וחיסונים הם פעילות שמותר לעשות במהלך הסגר. לכל הפרטים בדבר מועדים ומיקום של בדיקות נוספות , יש לעקוב אחר פרסומי העירייה באתר העירוני, בעמוד הפייסבוק העירוני ובטלגרם העירוני.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן