הפאב החברתי הראשון בקריית מלאכי נפתח

הפאבליק” – פאב חדש, הממוקם במרכז הצעירים, מציע בילוי חברתי במחיר שווה לכל כיס ומגוון פעילויות לתושבי העיר

קריית מלאכי מתחדשת בפאב חברתי ראשון מסוגו -“הפאבליק”, הממוקם במרכז הצעירים בעיר.

הפאב נפתח בשיתוף פעולה בין עיריית קריית מלאכי, המכללה האקדמית אחוה וקהילת הסטודנטים “תוצרת הארץ”, ומטרתו להוות מקום מפגש צעיר ותוסס עבור תושבי העיר.

הפאב מופעל על ידי סטודנטים מלגאים מהמכללה, במחירים נוחים לכל כיס. הוא פתוח להרצה בימים ראשון וחמישי בין השעות 23:00-19:00, וצפוי להתרחב בהמשך. בפאב יתקיימו בין היתר הופעות חיות, מפגשי אמנים, מוזיקה, אירועים ועוד.

החנוכה הרשמית של הפאב התקיימה במרכז הצעירים בנוכחות מנכ”ל עיריית קריית מלאכי, יוסף כהן, שהביע תקווה כי המיזם יתרום לחיזוק החוסן החברתי וליצירת קהילה צעירה ותומכת בעיר. כהן שיבח את השותפות המוצלחת בין כל הגורמים והדגיש את חשיבות ההשקעה בדור הבא.

“הפאבליק” הוא חלק מהתנופה הגדולה של מרכז הצעירים בקריית מלאכי, שהפך בשנים האחרונות למרכז חברתי ותרבותי תוסס. הקמת הפאב היא תוצאה של שיתוף פעולה פורה בין הגורמים השונים, ומדגישה את החשיבות של חיזוק הקשר בין המכללה לקהילה.

דיקן הסטודנטים במכללה האקדמית אחוה, ד״ר מיכל רביבו שטיינר: “השותפות המשולשת בין האקדמית אחוה, “תוצרת הארץ” והרשות המקומית ממשיכה לשאת פירות ולחזק את הקשר עם הקהילה דוקא בתקופה מאתגרת זו. שבוע שעבר הפיקו חברי קהילת תוצרת הארץ טקס זיכרון עוצמתי לחללי מלחמה תושבי העיר והיום הם משיקים מרחב המיועד לצעירי העיר, בגילם ובנפשם, מקום בו יוכלו להתגבש, להתרענן ולחזק את החוסן החברתי”.

אושרת עשור, מנהלת מרכז הצעירים, אמרה: “הפאבליק הוא מקום שבו צעירי קריית מלאכי יוכלו להיפגש, ליהנות ממגוון פעילויות תרבותיות וליצור קהילה חזקה ותומכת. תודה מיוחדת לניסים דוד, מנהל קהילת תוצרת הארץ, על תרומתו הרבה להקמת הפאבליק ולפעילות השוטפת במקום”.

 

◼️ לקבוצת חדשות קריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: מנדי טויטו

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן