news08.net/ads.txt

“יעלו את אמון הציבור”: מצלמות גוף לכל פקחי השיטור בקריית עקרון

המועצה המקומית קריית עקרון, בראשות חובב צברי, קיבלה החלטה לצייד את כל פקחי הרשות במצלמות גוף המוצמדות לגופם ובאופן גלוי. מטרת מצלמות הגוף היא לתעד את הפעילות האכפתית של הפקחים, את המפגש בין הפקח לתושב וכן לסייע בפתרון מחלוקות וליצירת אכיפה איכותית.

ראש מועצת קריית עקרון, חובב צברי: “הקדמה לא עוצרת וכך גם לא אנחנו. אצלנו בקריית עקרון תמיד נשאף להשתמש בכלים המתקדמים ביותר והאיכותיים עבור תושבינו היקרים, מצלמות אלה מטרתן להוביל לשקיפות ובכך להגביר את האמון שלכם. המועצה באמצעות מחלקת הפיקוח תמשיך להוביל לאיכות חיים ושמירה על הכללים – נכון לכולנו. יישר כוח למחלקת הפיקוח ולכל שאר השותפים. הצלחתכם הצלחתנו”.

מחזיק תיק הפיקוח ואיכות הסביבה, יובל יעקב: “מחלקת הפיקוח מתקדמת בצעד נוסף – מצלמה לכל פקח. חשוב לתעד כל אירוע אכיפה, על מנת למנוע חיכוכים מיותרים עם התושבים. יישר כח למנהל המחלקה שרון לוי על שיתוף פעולה מבורך, שמניב את פירותיו במיזם זה ובעוד מיזמים רבים העומדים לפתחינו”.

מנהל הפיקוח, שרון לוי: “מצלמות הגוף מהוות עוד שיפור טכנולוגי לעבודת הפיקוח והשיטור היישובי. המצלמות ייצרו שקיפות מלאה וכן יעלו את אמון הציבור כלפי אוכפי החוק. המפגש המתועד יגביר גם את תחושת הביטחון בקרב פקחי הרשות וכן יהווה כלי נוסף לביצוע אכיפתי איכותי”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן