news08.net/ads.txt

כל הכבוד הראוי: היבנאי, רז מנסור שזכה באליפות אירופה בטאקוונדו: “ממליץ לכל הילדים לעסוק בספורט כלשהו”

הספורטאי המצטיין, רז מנסור, תלמיד כיתה ט’ בקריית החינוך ע”ש גינסבורג זכה לפני שבועיים באליפות אירופה לקדטים בעיר סרייבו שבבוסניה והוכתר באלוף אירופה לאחר ניצחונות מרשימים.

רז מתאמן במועדון טאקוונדו יבנה בניהולו יוגב שרעבי וחבר בנבחרת ישראל בטאקוונדו, ניצח את יריביו מקרואטיה, אוקראינה ורומניה, והביא את המדליה לישראל. ביום שלישי ערך ראש העיר, צבי גוב-ארי קבלת פנים לספורטאי המוכשר ואירח אותו בלשכתו יחד עם המאמן שרעבי, אביו של רז, שלומי, ומנהל המחלקה לספורט, שאול דוד. גוב-ארי בירך את רז על הישגיו המרשימים, שמע על הקריירה המרשימה עד כה, על לימודיו והשקעתו בלימודים לצד האימונים והתחרויות והתרשם מהשאיפה למצוינות של הנער הצעיר שהחל את צעדיו הראשונים בענף כבר בגיל 3 וחצי!

טאקוונדו היא אמנות לחימה קוריאנית המתבססת בעיקר על כוח שנוצר כתוצאה מתנופה של מסת הגוף ושמה דגש פחוּת על כוח ישיר. הטאקוונדו בישראל הוא ענף ספורט פופולרי וברחבי הארץ אלפי ספורטאים, מקצוענים וחובבנים. במועדון הטאקוונדו ביבנה למעלה מ-400 ספורטאים, מגילאי 4 עד בוגרים ובנבחרת ישראל יש נציגות של 15 ספורטאי טאקוונדו מיבנה. המועדון פועל מזה מספר שנים בפיקוח המחלקה לספורט בעיריית יבנה, בניהולו של שאול דוד והאימונים מתקיימים באולם הטאקוונדו שבמרכז הקהילתי ליפקין שחק.

רז סיפר לראש העיר על אהבתו לטאקוונדו ועל שאיפותיו לעתיד: “המטרה שלי היא להמשיך לעבוד קשה, להתאמן ולצבור עוד הישגים ומדליות. אני מאד נהנה וממליץ לכל הילדים לעסוק בספורט כלשהו, להתאמן קשה ולהגיע להישגים. נהניתי מאד באליפות אירופה והרגשתי מצוין, אין דבר יותר מרגש מלשמוע את ההימנון של ישראל”.

המאמן יוגב שרעבי: “ברז יש את הניצוץ הדרוש להצלחה ולמרות גילו הצעיר הוא בוגר מאד באופיו, נבון, מקצוען וחרוץ. הטאקוונדו משלבת ערכים לחיים וספורטיביים חשובים כגון משמעת עצמית, אחריות, גמישות, כח מתפרץ, חתירה למצוינות ועוד. ביבנה מאות חניכים עוסקים בטאקוונדו והמגמה היא להמשיך לצמוח והגדיל את מעגל הספורטאים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן