לכבוד 2017: ראש עיריית רחובות, רחמים מלול, בראיון מצולם ראשון ובלעדי ל”רחובות היום” על בית העם, מחאת הזבל, השוק העירוני התקוע ושאלת מיליון הדולרים: האם יתמודד לבחירות?

רחמים מלול

לפני שבע שנים נבחר רחמים מלול לראשות עיריית רחובות. מלול הצנוע, רגיש מאוד, הוא בוחן כל אות שנכתבת עליו בתקשורת ולוקח ללב כל כותרת – אולי בשל כך הוא ממעט לדבר ומעדיף להוכיח בשטח. מלול מעודכן בכל מה שקורה בעיר שעל התקדמותה הוא אמון אישית בשנים האחרונות, הן בתחום החינוך והן בתחום התרבות.



בראיון מצולם ראשון ובלעדי ל”רחובות היום” הוא עונה על הכל. בין היתר הוא מתרפק על הצלחתו עם בית העם שהוקם, החזון שהתממש עם הצערת העיר, לדבריו, ומסכם את השנה שחלפה: “אנחנו ממשיכים לפתח את התשתיות בעיר ובשכונות, עוברים שכונה שכונה, מנסים ומצליחים. בל נשכח שהעיר רחובות היא בת 127 שנים וכשנכנסתי לתפקיד גיליתי שהתשתיות של העיר הם לא במצב הכי טוב ולכן התחלנו בשיטה עקבית ומסודרת לעבור כמעט רחוב רחוב, לבדוק את הצרכים ומצב התשתיות ולפעול בהתאם”.

במהלך הראיון הוא מדבר על מחאת הזבל: “אני לא מקבל בצורה חיובית מחאות שהאינטרס שלהם הוא פוליטי ובפירוש אני קורא למחאה הזו מחאה שהוסתה והונעה על ידי גורמים פוליטיים שהסיתו תושבים למחות ולספר סיפורים שלא היו ולא נבראו” ומתייחס לנושא השוק העירוני שתקוע: “קיבלתי החלטה מאוד אמיצה לפני כשלוש שנים לבנות שוק עירוני מפואר, מעין קניון קטן שיחליף את הג’נקיאדה של השוק העירוני הישן המצויה בטבורה של העיר, ואמנם בנינו את השלב הראשון של השוק ואנחנו נמצאים במו”מ עם הסוחרים. אני לא קורא לזה מאבק, אלא ויכוח על גובה דמי אחזקה והניהול שהם אמורים לשלם. הם סרבו בשלב הראשון, אנחנו נמצאים איתם עדיין במו”מ ואני מקווה שנגיע לעמק השווה”.

השוק העירוני. עדיין במשא ומתן עם הסוחרים
השוק העירוני. עדיין במשא ומתן עם הסוחרים

מלול אינו מתחמק מאף שאלה, הוא עונה בצורה קולחת גם על שאלות שיעדיף בוודאי לא לשמוע בשלב הזה כמו האם העיר מתחרדת ושאלת מיליון הדולרים: האם יתמודד לבחירות הקרובות – ויש לכך תשובה ברורה ונחרצת – על כך בראיון עצמו.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן