news08.net/ads.txt

מדענית ראשית חדשה במשרד להגנת הסביבה – תושבת גדרה, פרופ’ נגה קרונפלד-שור

פרופ’ נגה קרונפלד-שור תושבת גדרה נבחרה לתפקיד המדענית הראשית של המשרד להגנת הסביבה. פרופ’ קרונפלד-שור מוערכת ביותר ובעלת שם עולמי בתחום הסביבה והאקולוגיה. מחקריה עוסקים בהשפעת הסביבה על האדם ובעלי החיים, ובם מחקרים בנושאים כמו התחממות גלובלית, זיהומים סביבתיים, שמירה על המגוון הביולוגי ועוד. באחרונה פרופ’ קרונפלד-שור הייתה אחת משני המועמדים הסופיים לתפקיד רקטור אוניברסיטת תל-אביב.

(צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של נגה קרונפלד-שור)

לקרונפלד-שור תואר ראשון בביולוגיה, תארים שניים בזואולוגיה וניהול, ודוקטורט בזואולוגיה מהפקולטה למדעי החיים באוניברסיטת תל-אביב. היא חברת הסגל הבכיר של אוניברסיטת תל אביב ופרופסור מן המניין בבית הספר לזואולוגיה.

במהלך השנים החזיקה בתפקידי ניהול רבים באוניברסיטה ומחוץ לה.  בין השאר, שימשה כראש המחלקה ובית הספר לזואולוגיה, הייתה חברה בוועד המנהל של החברה להגנת הטבע, חברה במליאת רשות הטבע והגנים שם כיהנה גם כראש הועדה המדעית-מקצועית של רשות הטבע והגנים וכיהנה כנציגת אקדמיה במועצת גנים ושמורות. היא ניהלה פרויקטים לאומיים ובינלאומיים וייעצה לגופי ממשלה ולארגונים בין-לאומיים.

תפקיד המדענית הראשית הוא חשוב עבור הדרג המקצועי במשרד להגנת הסביבה, שכן הוא כולל ייעוץ אסטרטגי, מדעי וטכנולוגי. הייעוץ כולל קידום של התחום הסביבתי בישראל לפי הנעשה במדינות מפותחות מובילות ובמדינות החברות ב-OECD, וסיוע בקבלת החלטות המבוססות על ידע מדעי אמפירי.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן