news08.net/ads.txt

מכבי “צבי” יבנה הודחה מגביע המדינה; אירוע חריג נרשם בסיום

לאחר שמונה חודשים ללא משחק כדורגל רשמי בליגה א’: מכבי “צבי” יבנה אירחה היום (שני) את הפועל אשקלון במסגרת גביע המדינה וכבר נאלצה להיפרד מהמפעל לאחר הפסד 3-2. בנוסף להפסד הצורם, משטרה הוזמנה למגרש בעקבות אירוע חריג.

 

יבנה תהיה מרוצה השנה אם היא תישאר בליגה. רוב הסגל של יבנה נבנה על שחקנים צעירים שמנסים להרשים את יוסי זוזוט. מבחינת מערך, יבנה נמצאת בעמדת פגיעה בהגנה מאחר ולא התברכה בשוער מנוסה. ביבנה יקוו כי בן ניזרי שפתח בין הקורות, ירשים את הצוות המקצועי. כאמור, הקבוצה של שי מאור עם ניצחון מרשים ומשחק איכותי בעיקר של, ציון צמח. גם שערים של אדי אדרי וליעד שבירו לא עזרו ליבנה.

בסיום המשחק אירעה תקרית חמורה כאשר צלם ניסה להיכנס למגרש בערך בדקה ה-70 אך המאבטחים ששהו במקום, מנעו מהצלם להיכנס לתחומי המגרש. מסתבר כי אותו צלם גידף את המאבטחים, שלא היססו והזמינו משטרה למגרש. הצלם נלקח לניידת ועוכב לחקירה.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן