מרגש: התינוק הראשון בקפלן לשנת 2017 הגיח לאויר העולם הלילה במשקל 3.100 קילוגרמים

תינוק

השנה האזרחית החדשה מביאה עמה בשורות חיוביות מכיוון חדר הלידה בבית החולים קפלן שברחובות: 32 דקות בתוך השנה החדשה, הפכו רחל ושלום בורוכוב מקריית מלאכי להורים לאחר שבנם הגיח אל אוויר העולם במשקל 3.100 ק”ג. 17 תינוקות נולדו מחצות הלילה, מתוכם ארבעה מרחובות.


האם המאושרת, רחל בורוכוב ילדה את התינוק של 2017בקפלן.
האם המאושרת, רחל בורוכוב ילדה את התינוק של 2017בקפלן.

בורוכוב (30), גננת בקרית מלאכי ותושבת העיר, אמא ל 3 בנים -2 בנות, סיפרה כי השמחה כפולה שכן היא ילדה בחצות היום האחרון של חנוכה. “הייתה ירידת מים והתינוק כאילו המתין בסבלנות עד ל 1 בינואר ואכן הוא שיתף פעולה והלידה הייתה קלה יותר מהלידות הקודמות”. בורוכוב ציינה בהתרגשות כי בעלה הדליק במיון יולדות את הנר השמיני של חנוכה, וזמן קצר לאחר מכן היא ילדה את בנם.

לדברי אופיר לוי, דובר בית החולים, “סיכום שנת 2016 מראה שיא לידות של כל הזמנים ובסך הכל 7,249 לידות, מהם 1768 תינוקות מרחובות, 941 בנים ו-827 בנות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן