news08.net/ads.txt

מצמרר: שיר הוקלט לזכרו של מיכאל בן זיקרי, כשבועיים לאחר שהציל משפחה שלמה באגם זיקים – וקיפח את חייו

לפני פחות משבועיים גבה האגם בזיקים את חייו של מיכאל בן זיקרי (45), הגיבור של המדינה, המלאך שהציל ארבעה בני משפחה מחורה ולא הצליח לשרוד בתוך המים הארורים. הוא הותיר אחריו שלושה ילדיו ואישה מנישואיו השניים, חלי איטח בן זיקרי. הם הכירו לפני שנה וחצי דרך חבר משותף ונישאו רק לפני ארבעה חודשים.

חלי (43), דמות מוכרת מאוד באשדוד, עוסקת למעלה משני עשורים בענף הנדל”ן ואם לשניים, סיפרה במהלך השבעה כי “זו הייתה כימיה ממבט ראשון. היה לו חיוך של לב ענק, הוא היה בן אדם טוב. זה היה קליק ממבט ראשון, מאז ועד עכשיו. מיכאל היה בן אדם מצחיק. איפה שלא הייתי איתו, נהניתי”.

הימים האלה לא קלים לה כלל, היא עדיין לא מצליחה לעכל את גודל הטרגדיה וסביר להניח שהחיוך היפה שלה, לא יתנוסס בקרוב על פניה היפות, אולם היה רגע אחד אתמול בו התרגשה במיוחד כאשר הושמע לה לראשונה השיר של הזמר ערן קאשי, אשר הקליט שיר לזכרו של מיכאל. “התעוררתי מחלום שליווה אותי במהלך הלילה”. משתפת תמר, שעומדת מאחורי השיר המצמרר. “ניסיתי במהלך היום לזכור את החלום, וידעתי שזה קשור למותו הטראגי של מיכאל. זה היה מסר שהגיע מלמעלה. במשך ימים רבים ניסיתי לאתר את חלי, וכשהשגתי את מספר הטלפון, לקחתי את הסיכון והתקשרתי. בתחילת השיחה היה פחד משני הצדדים לדבר, אך מרגע שפתחתי את פי, נרקם בינינו חיבור מדהים. את המילים, שכוונו כאילו כתבה אותם חלי בעצמה, “המלאך שלי” כתבה ליאת אסתרי, ללחן של ערן קאשי.

האזינו:

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן