news08.net/ads.txt

תושבי גן יבנה מקבלים את ההזדמנות לחמם את האמנים הגדולים ביותר

במסגרת חגיגות קיץ 2019 בגן יבנה יגיעו ליישוב השמות הגדולים ביותר במוזיקה הישראלית-ישי לוי, רן דנקר,עדן חסון וכמובן,אביב גפן וריטה. 

כחלק מההכנות שנעשו לקראת האירועים,הנחה ראש המועצה,דרור אהרון,את המחלקה לתרבות ואירועים לוודא כי בכל אחת מההופעות,ככל שניתן,תהיה נציגות של תושבי גן יבנה במופעי החימום.כך לדוגמא,בחימום למופע הענק של ישי לוי לקחה חלק תושבת גן יבנה בשם ספיר אמינוב שבימים אלה ניתן לראותה בתכנית THE VOICE. 

בני ובנות היישוב שמעוניינים לקחת חלק במיזם מוזמנים לשלוח סרטון קצר,מעין אודישן מצולם לדף הפייסבוק של המחלקה לתרבות ואירועים גן יבנה או לדף האינסטגרם tarbut_gan_yavne,הסרטונים יועברו לצוות מקצועי אשר ימליץ על המחממים המתאימים לכל אופי של אירוע. 

בנוסף,בעקבות פעילותה של המחלקה לתרבות ואירועים,הוחלט לאפשר לאחד/ת מבני הנוער שלנו שיקחו חלק במיזם לעלות לשיר שיר משותף עם הכוכב עדן חסון במסגרת אירועי עיר הנוער.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן