אור כהן נכנס לפוליטיקה ברחובות: מאייש את עמדת הצעירים בסיעת “אחדות”

תכירו את אור כהן, מנהל מטה הצעירים של סיעת “אחדות” בהובלת ראש העיר רחמים מלול ומספר 6 ברשימתו למועצת העיר

כמה כייף לראות צעירים מוכשרים הנכנסים לפוליטיקה המקומית. תכירו את אור כהן, מנהל מטה הצעירים של סיעת “אחדות” בהובלת ראש העיר רחמים מלול ומספר 6 ברשימתו למועצת העיר.

כהן בן ה-32 נולד ברחובות, למד בבית הספר סמילנסקי וסיים את לימודי התיכון בבית הספר דה שליט. לאחר מכן, השלים תואר ראשון במדעי ההתנהגות ומשאבי אנוש במרכז האקדמי פרס, התנדב לסייע במרכז תעסוקתי של אנשים בעלי מוגבלות, התנדב בטיפול בניצולי שואה והיה מנהל פרויקט לחיילים משוחררים מטעם משרד הבטחון.

במשך עשור היה יחצ”ן פעיל ומוכר בחיי הלילה ברחובות ובתל אביב וניהל בר בפארק המדע. כיום אור מחנך ומורה לתנ”ך, גאוגרפיה וחינוך בבית הספר סמילנסקי – בו למד בילדותו ובנוסף עצמאי בתחום הפקת אירועים.

כעת הוא מגשים חלום – “להיות הקול של צעירים כמוני ולדאוג להם לפסטיבלים, לבילויים, לחיי לילה שוקקים, להעניק להם כלים לבנות את חייהם בעיר וכמובן לפתח מסגרות התנדבותיות שיעניקו להם את הדרך לתרום בחזרה לקהילה”.

לדברי כהן, “באתי לעבוד, לעשות טוב ,לעזור לנו הצעירים להביא רעיונות חדשים לגוון ולחשוב קצת מחוץ לקופסא. מתרגש לעבוד עם ראש העיר רחמים מלול ועם חברי סיעת “אחדות”. רחמים בעיניי איש הגון ישר – שזהו מצרך חשוב מאין כמותו בימים אלו – אך בנוסף גם שינה את רחובות ושם אותה על המפה כעיר מרכזית, כעיר פעילה שמתקדמת לעבר העתיד אך לא שוכחת את עברה.

“רחמים הקים את סיעת “אחדות” שמחפשת דווקא את המאחד ולא את המפריד בין תושבי העיר ורוצה לתת מקום לכולם וזה מרגיש שזה המקום הכי נכון בעבורי. מקווה שהפוליטיקה ברחובות תהיה תחרותית, אך תשמור על כבוד הדדי, על תחרות חיובית ולא על עוינות אישית. בסופו של דבר כולם אנשים טובים וכולם רוצים לעשות טוב”.

ראש העיר רחמים מלול מסר: “בשנים האחרונות פעלתי רבות למען צעירי העיר, אך כשנפגשנו, אור הגיע עם הרבה מוטיבציה ורעיונות חדשים אותם יציג לכם בקרוב ואני מבטיח להעניק לו את כל התמיכה והכלים על מנת שיוכל לעבוד למען צעירי העיר שהם העתיד שלנו”.

לאור הטענות כי ברשימתו של מלול עדיין לא ידוע על נשים שנכנסות לרשימה (כזכור, גיא צור מספר 2, אור כהן מספר 6 – אז מי יוצב במספרי 3-4-5?), במטה “אחדות” מצהירים כי ממש בקרוב ישתפו את הציבור אודות שתי נשים שייכנסו במקומות ריאליים לרשימה “ועוד איזה נשים”, ציינו שם. נמשיך לעקוב.

◼️ לקבוצת החדשות ברחובות לחצו כאן 

צילום: פייסבוק-אור כהן, פייסבוק-רחמים מלול

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן