אילת: צו סגירה זמני ל’סלינה’ בעקבות מסיבה המונית בניגוד לצו בריאות העם

משטרת ישראל הורתה על סגירת מועדון הלילה “סלינה” באילת אשר פעל בניגוד לצו בריאות העם ותקנות לשעת חירום תוך סיכון האוכלוסייה.

במסגרת פעילות האכיפה של משטרת ישראל בסיוע למשרד הבריאות בבלימת התפשטות נגיף קורונה נודע למשטרה על הפרת הוראת החוק בכך שבלילה שבין חמישי לשישי התקיימה במקום מסיבה המונית. בתחומי בית העסק נמצא כי העסק פעל בניגוד להוראות התקש”ח, לקוחות המועדון רוקדים בצפיפות, נטולי מסכות , לרבות עובדי המקום הנוהגים בניגוד להנחיות משרד הבריאות ולא מקפידים על שמירת מרחק ועטיית מסכה.

יובהר כי משרד האבטחה והרישוי של משטרת ישראל באילת הקדים וקיים בקרה בתחומי בית העסק ואף קיים כנס בעלי מועדונים אשר במסגרתו הובהרו מגבלות הפעלת בתי העסק לרבות תנאי ההפעלה בהתאם לדרישות משרד הבריאות.

זאת ועוד על בעל העסק הושת קנס בסך 5000 ש”ח בגין פתיחת עסק שהפעלתו נאסרה. היום (שישי) התקיים שימוע בפני קצין משטרה, אשר הורה בסיומו של השימוע על הפסקת העיסוק בעסק וזאת למשך 23 ימים. משטרת ישראל רואה בחומרה הפעלת עסק בניגוד לתקנות לשעות חרום וסיכון כלל האוכלוסיה במקרים אלו נפעל למצות את הדין עם בעלי העסק.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן