אלדד פרי, לאחר שבקשתו לשינוי ייעודי של הקרקע נדחתה: “נגיש ערר ונזכה בו”

אלדד פרי|רחמים מלול

הכתבה שפורסמה אמש ב”רחובות היום” עוררה גלים לאחר שדיווחנו לראשונה כי בוועדה התקבלו מספר החלטות משמעותיות כאשר המפתיעה ביותר הייתה זו הקשורה ליזם הנדל”ן, אלדד פרי.

ראש העיר, רחמים מלול, אשר בראש הועדה הביא להצבעת החברים את בקשתו של פרי – הסבת שטח המיועד לבניית דיור מוגן למבוגרים ברחוב ששת הימים שבשכונת קרית משה לטובת דיור בר השגה (מחירים הוגנים).

ראש הועדה, רחמים מלול. הצביע בע - אך ההצעה נדחתה
ראש הועדה, רחמים מלול. הצביע בעד – אך ההצעה נדחתה

בהצבעה בין שמונת החברים שנכחו הצביעו בעד שלושה: מלול בעצמו, עו”ד אבי מוזס וגיורא בן ארי. כנגד הצביעו אבי קינד, עו”ד יניב מרקוביץ’, יערה ספיר ויעל בק (שתחילה התלבטה). סגן ראש העיר, עו”ד מתן דיל נמנע מההצבעה, ככל הנראה בשל קשריו הידועים עם היזם – ובשל כך התכנית של פרי לא תצא אל הפועל.

מחברת פרי נדל״ן נמסר בתגובה כי ״חברת פרי נדל״ן ניגשה למכרז עם המלצה ברורה של הוועדה לשינוי יעוד של הקרקע. כפי שביצענו בעבר במקרה דומה במכרז ברחובות, אנחנו נגיש ערר ונזכה בו״.

גולשים יקרים, לקבלת החדשות בזמן אמת, הנכם מוזמנים להוריד בחינם את האפליקציה של “רחובות היום” מחנות ההורדות שבסמארטפון שלכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן