news08.net/ads.txt

“אליצור יבנה” פתחה את חצי הגמר בניצחון בית ענק!

לעיני אולם מלא ובאווירה נהדרת בהיכל הספורט ע”ש רלף קליין ביבנה, ניצחה קבוצת הבוגרים של ‘אליצור יבנה’ 67:87 את ‘מכבי אשדוד צבר’, במסגרת המשחק הראשון של חצי-גמר הפלייאוף.

הרבע הראשון היה צמוד ובסיומו הוליכו שחקניו של אורי קוקיה 17:18, בזכות דקות טובות של מתן כהן ומוטי מוסקוביץ. ברבע השני, הצהובים – כחולים של יבנה, העלו הילוך ועם חמש שלשות ברבע (של אלון לוין, בר שיינבויים ואיתי קרביוב) הגדילו את היתרון. גם אשדוד ביצעה פעולות טובות ובתום 20 דקות של משחק לוח, התוצאות הראו 35:41 לאליצור. לחצי השני, המקומיים עלו בטירוף ופתחו פער דו ספרתי בעזרת נקודות של גרנט גרינברג ואלעד הופמן ובתוספת לחימה של עומר בירנפלד בהגנה. 50:67 ליבנה בתום הרבע השלישי, וגם עשר הדקות האחרונות היו מצוינות ובמהלכן נחצה רף 20 נקודות ההפרש. בסיום, 67:87 גדול ליבנה- הרחוקה ניצחון אחד ממשחק הגמר!

 

המשחק הבא (השני בסדרה) יתקיים ביום רביעי (11/05) באשדוד (אולם מקיף ח’) בשעה 19:30.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן