news08.net/ads.txt

אמרו שהיא “רוקדת כמו זונה”: ניצחון לאביבית בר זוהר על 103FM

וכבת הריאליטי אביבית בר זוהר סופגת לאורך חייה לא מעט תגובות, עלבונות, טוקבקים מרושעים ועקיצות על המראה שלה ועל תמונות וסטוריז שהיא מעלה בחשבון האינסטגרם שלה –  אבל הפעם זה עלה שלב. בר זוהר החלה לקבל הודעות ממקורבים, ששמעו בתחנת הרדיו 103FM כי הכוכבת הושמצה ביום שני האחרון על ידי מגישי התכנית “מועדון ארוחת הבוקר” בהגשת שי גולדשטיין ולאה לב. השניים אמרו כי “אביבית רוקדת כמו זונה”, והיא החליטה להגיב על כך.

 

בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה אמרה: “את הסטורי הבא אני רוצה להקדיש לשי גולדשטיין ולאה לב מרדיו 103FM. אנשים כל כך כל כך מכוערים, אבל כשאני אומרת את המילה מכוערים, אני חלילה לא מתכוונת לחיצוניות, אני אך ורק מתכוונת לפנימיות שלהם. אתם אנשים נבזיים, אנשים שפלים, יושבים ברדיו ומשלמים לכם משכורת על לומר לבחורה שהיא רוקדת כמו זונה. כן, הם אמרו שאני קמה בבוקר, עושה סטורי, רוקדת כמו זונה, ומזיזה את כל איברי המין שלי בתנועה שכזו, ועושה עם השפתיים”.

“ואת, לאה לב, יושבת ליד גבר שמשפיל בחורה ואת נותנת לזה יד? איפה הכוח הנשי? איפה להגן על אישה? איפה להגן על כבוד האישה? ואת עוד צוחקת לך? ואיזה קטע, גם משלמים להם משכורת!”, המשיכה בר זוהר הזועמת, וזה לא נגמר בזה. “אתם אנשים נבזיים. אבל אתם יודעים מה הכי מצחיק? שמחר בבוקר אתם תקבלו תביעה מהממת על הוצאת דיבה, על לשון הרע, ולא אתה ולא את ולא עוד אלף כמוכם יקראו לי זונה, שאני כולה רוקדת ונהנית מהחיים ושמחה ועם המון אנרגיות כמו שלכם. לא יהיה”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן