“אני רוצה לחיות” | הדס מרחובות: “לילדים שלי לא תהיה אימא מתפקדת”

אשה

בלב כואב, הדס המתגוררת ברחובות יחד עם בעלה ושני ילדיה, יצאה בקריאה לתרומת כליה. בשנים האחרונות היא חווה דחייה כרונית של הכליה והיא לקראת מצב של אי ספיקת כליות סופנית. “אני לא צריכה כסף, אני לא צריכה תרומות. אני צריכה אתכם, אנשים טובים”.

 

לפני כ-8 שנים, קצת אחרי לידת התאומים , קרסו לראשונה הכליות של הדס. מיד, ובמקביל להתמודדות עם הבשורה הקשה הזו, נאלצה להתחיל באופן מיידי בטיפולי דיאליזה מתישים וכואבים כדי להישאר בחיים. תקופת הדיאליזה הייתה קשה מנשוא וכללה תלות במכונה 3 פעמים בשבוע, 4 שעות כל פעם ותופעות לוואי. בנוסף הגיעה לתת משקל: “הייתי מרותקת למיטה, לא יכולתי להיות האימא שכה רציתי, חופשת הלידה שהייתה אמורה להיות מופלאה, הפכה לסבל וייסורים” סיפרה הדס.

אך תפנית בחייה נתן לה אור בקצה המנהרה: “לשמחתי הרבה לאחר ארבעה חודשים של ייסורים, אימא שלי התנדבה לתרום לי כליה וגאלה אותי מייסורי הרבים. הרגשתי שממש חזרתי לחיות. חוויתי 8 שנים של אושר עילאי- חזרתי מלאת מרץ לעבודה מסורה בבתי ספר – כמורה ומדריכה לילדים עם צרכים מיוחדים, טיילתי וראיתי עולם , אכלתי ושתיתי בהתלהבות וחזרתי להיות הדס – חיונית, מלאת אנרגיה ושמחה”.

בשנה האחרונה חלה הידרדרות במצבה של הדס, מאחר והחלה דחייה כרונית של הכליה והיא לקראת מצב של אי ספיקת כליות סופנית. המשמעות היא חזרה לדיאליזה, חזרה לאותו מצב שלפני 8 שנים. “לילדים שלי לא תהיה אימא מתפקדת.
שוב החולשה האיומה, שוב תת משקל, שוב הגבלות איומות על האוכל והשתייה שוב אני לא אני, אני הצל של עצמי.

והפעם, שמונה שנים אחרי הקריסה הראשונה, ילדיי גדולים, בוגרים ונבונים, רואים את אימא חצי בן אדם, ומבינים שקשה ומפחיד. כולנו כל כך רוצים להאמין שיהיה טוב, שזוהי בקשה ענקית, עצומה! אבל אי שם נמצא האיש או האישה שבזכות התרומה שלהם ישיבו לי את חיי ויצילו אותי מלחזור לתלות הבלתי נסבלת במכונה . אלו אינם חיים”.

הדס אינה מבקשת תרומה כספית, היא צריכה יד אחת של הפצה ועזרה כדי להגיע לכל מקום אפשרי בכדי למצוא את התורם המתאים. “אם זה הגיע אליך ואת/ה מעוניין/ת לבדוק אם את/ה מתאם/ה אנא פנו למתנת חיים בדרכי הקשר המצורפים ותגידו שאתם יוצרים קשר בשביל תרומה להדס ניאגו”.

לפרטים נוספים:
הדס 0542102434
תמי 0545991926
מתנת חיים 02-5000755
מייל: [email protected]

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן