news08.net/ads.txt

באקווה-דום כבר ביקרתם?

אילת מצטרפת כעת לשני היעדים היחידים בעולם בהם מוקרן הסרט בטכנולוגיה הייחודית

המצפה התת ימי באילת מציע למבקרים במצפה את האקווה-דום, חוויה ייחודית המפגישה את הקהל עם לוויתן גדול הסנפיר באמצעות טכנולוגיה המאפשרת לצופים להרגיש כאילו הם שוחים לצידו בים.

הסרט הייחודי שצולם במהלך שתי עונות בחופי הוואי עוקב באמצעות 4 מצלמות אחרי לווייתן גדול הסנפיר המגיע לאזור בין דצמבר למרץ, חושף בפני המבקרים את חייהם של הלווייתנים ובאמצעות הטכנולוגיה הייחודית מאפשר לצופים, המרכיבים משקפי תלת מימד, לראות את הלוויתן בגודל טבעי, בזכות צילום 360 מעלות של ההתרחשות מתחת למים.

לצורך צילומי הסרט התקבל אישור מיוחד מה- NOAA, רשות האכיפה האחראית על האוקיינוסים בארה”ב האוסרת על צלילה וצילום הלוויתנים. עשיית הסרט ארכה כ-4 שנים, מתוכן הצילומים עצמם נעשו במשך שתי עונות בהן הליוותנים מגיעים לאזור.

אילת מצטרפת כעת לשני היעדים היחידים בעולם בהם מוקרן הסרט בטכנולוגיה הייחודית, מאווי בהוואי ופלמה דה מיורקה בספרד ובהמשך צפוי הסרט להגיע לשלושה יעדים נוספים בעולם. הסרט מוקרן באולם ההקרנות העגול במצפה התת ימי. הטכנולוגיה באמצעותה מוקרן הסרט מאפשרת לצופים לחוות את המתרחש בחוויית תלת מימד שאינה מלאכותית.

המצפה התת ימי באילת, מציע לאורך כל השנה חוויה החושפת את המבקרים לבעלי החיים הימיים הרבים באזור ביניהם מאות סוגי דגים, צבי ים, סוסוני ים, כרישים ואלמוגים וכעת מאפשר למבקרים להגיע הכי קרוב שאפשר ללווייתן גדול הסנפיר באמצעות הסרט הייחודי.

 איפה: המצפה התת ימי באילת

אורך הסרט:  15 דקות

עלות: לאקווה דום – 20 ₪ בנוסף לעלות כניסה למצפה.

גילאים: מגיל 3 ומעלה

צילום: באדיבות המצפה התת ימי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן