news08.net/ads.txt

בדקה ה-90 תיקו לשעריים שפספסה הזדמנות להיחלץ מהמקום האחרון; הקבוצה ירדה מהמגרש חפוית ראש

אופיר חיים

נועלת הטבלה מכבי שעריים פספסה הזדמנות מצויינת להיחלץ מן המקום האחרון בליגה הלאומית לאחר שסיימה אתמול (שישי) בתיקו ביתי מול הפועל רמת השרון בקרב תחתית על שש נקודות.

אופיר חיים

חניכיו של אופיר חיים שספגו במחזור הקודם הפסד ראשון לאחר שישה משחקים ללא הפסד, מאז השינויים מאחורי הקווים ידעו שכל תוצאה מלבד ניצחון על האורחים מהשרון תסבך אותם עמוק במאבקי ההישרדות בליגה. אומנם שעריים היו עדיפים במגרש לאורך כל ההתמודדות, אולם המארחת תרגמה זאת רק בדקה ה-72 בשעה שמגן רמת השרון קובי מוסא נגע בידו בתוך הרחבה ולשופט לא נותרה ברירה אלא להצביע על הנקודה הלבנה. צ’אם ממאדו שלקח את האחריות לביצוע כדור העונשין מ-11 מטרים בעט ללא דופי למרכז השער, בשעה ששוער האורחת זינק שמאלה. 0:1 לשעריים.

מהדקה ההיא עסקו בשעריים בניסיונות להעביר את הזמן עד לשריקת הסיום. בדקה ה-90 השיטה הזו פעלה בעוכריה והקבוצה שילמה מחיר יקר. לזכות האורחים מרמת השרון נזקף כדור עונשין מ-25 מטרים. אור אוסטוינד לא התרגש מהחומה שניצבה מולו והן מתגובה המאוחרת של השוער המקומי בן רהב וסובב את הכדור באלגנטיות לרשת. 1:1 בתוך תוספת הזמן.

בסיום התחלקו הקבוצות בנקודות כאשר שחקני שעריים ירדו חפויי ראש נוכח הפסד שתי נקודות ליגה יקרות, שהיו יכולים לגרום לה לחלוף על יריבתה במשחק בטבלה ובעיקר לסייע בפאן המורלי להיחלץ מהמקום האחרון לאחר הרבה מאוד מחזורי ליגה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן