בעקבות האירועים שהתרחשו בשכונת ג'ואריש, פנה ראש העיר, מיכאל וידל, לשר לביטחון פנים, ח"כ אמיר אוחנה, וביקש את התערבותו המיידית במיגור האלימות בחברה הערבית. רה"ע וידל: "אני מודה לשר על החלטתו להגיע היום לעיר עם צמרת הפיקוד הבכיר של המשטרה. אני קורא לשר להתערב בסוגיה הכאובה, תוך חיזוק משטרת רמלה, הן בתקצוב עודף והן בכוח אדם, לרבות הקמת נקודת משטרה בשכונה, תגבור הכוחות וחיזוק תחושת הביטחון של תושבי העיר".
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








