בהלת הקורונה | עיריית לוד מודיעה על ביטול מספר אירועים: פרטים בכתבה

בהתאם להנחיות משרד הבריאות, לפיהן יש לאסור התקהלויות מעל 100 איש, מודיעה עיריית לוד על ביטול מספר אירועים בלוד במהלך חודש מרץ.


שוק יום שישי ברחבת העירייה – כיכר קומנדו, המתוכנן למחר, יום שישי, י”ז באדר, 13.3, מבוטל עד להודעה חדשה.
נשף פורים במתנ”ס גני אביב שהיה אמור להתקיים היום, יום חמישי, ט”ז באדר, 12.3 בשעה 21:00, מבוטל.
ערב סיום שירת בקשות שהיה אמור להתקיים ביום רביעי, כ”ב באדר, 18.3 בשעה 19:30 באולמי לאפייט, מבוטל.
אירוע יום האישה עם הזמרת דקלה, שהיה אמור להתקיים ביום רביעי, כ”ב באדר, 18.3 בשעה 19:00 בהיכל התרבות העירוני – רח’ קפלן 2, מבוטל.
יום הניקיון הלאומי שאמור היה להתקיים ביום שלישי, כ”ח באדר, 24.3, מבוטל. ככל שייקבע מועד חדש, תפורסם הודעה בהמשך.
יום המעשים הטובים שאמור היה להתקיים ביום שלישי, כ”ח באדר, 24.3, מבוטל. ככל שייקבע מועד חדש, תפורסם הודעה בהמשך.
כל האירועים בהיכל התרבות מבוטלים : הצגת מגילת אסתר 2 עם רינת גבאי, שהייתה אמורה להתקיים ביום שלישי, כ”א באדר, 17.3, בשעה 18:00, מופע סטנד אפ – רותם אבוהב, שהיה אמור להתקיים במוצא”ש, כ”ה באדר, 21.3 בשעה 20:30, הצגה לילדים-מסיב לעולם ב-80 יום שהייתה אמורה להתקיים ביום שלישי, ו’ בניסן, 31.3 בשעה 17:00.

עיירית לוד: ״בהמשך נעדכן באשר לאירועי פסח, מימונה, ימי הזיכרון ויום העצמאות. אנו בוחנים בקפדנות וביסודיות את הנחיות משרד הבריאות ורואים חשיבות רבה בשמירה בראש ובראשונה על בריאות הציבור, כחלק מהמאמץ הלאומי להקטין את פוטנציאל ההידבקות בנגיף הקורונה ולמנוע את התפשטות התחלואה בישראל.
אנו קוראים לתושבים לצמצם ככל האפשר את ההגעה למשרדי מחלקת ההכנסות והארנונה ולכל משרדי העירייה – למעט במקרים דחופים בלבד, ולקבל את השירות באמצעות מענה טלפוני או באמצעות אתר העירייה״.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן