news08.net/ads.txt

ביום ראשון ייקבע האם הפועל מרמורק תחזור לליגה הלאומית על חשבונה של בני סכנין

הפועל מרמורק, שלפני מספר חודשים נשרה לליגה לליגה א’, כנראה תמצא את עצמה מהר מאוד בחזרה לליגת המשנה בכדורגל, עקב בעיות תקציביות בקבוצת בני סכנין.

כזכור, בעונת 2018/2017 סיימה מרמורק במקום ה-12 והצליחה להישאר בליגה לאחר מאבקי תחתית בפלייאוף התחתון. בעונת 2018/2019 מאבקים אלו לא צלחו ובמחזור ה-36 (אחד לפני אחרון) נקבע שהקבוצה תסיים במקום ה-15, והיא ירדה חזרה לליגה א’ דרום אחרי 2 עונות רצופות בלאומית.

לאחר ירידה כה כואבת, מרמורק הבינה שכדי לחזור במהרה לליגת המשנה היא תצטרך לשים הון רב כדי לעשות זאת כנראה ללא בעיה. שמות גדולים כבר נחתו הקיץ בשכונה הצנועה מרחובות (שפונגין, אקסברד, אופיר חמו), שנתמכו ע”י חברת הנדל”ן אלטשולר שחם. אך כנראה מנהלי מרמורק לא האמינו שהתסריט מסרב להגמר, ובשבועות האחרונים התבשרו שכנראה הרכש הרב שעשו, ישמש אותם דווקא בליגת המשנה, עקב ירידתה האפשרית של בני סכנין מהליגה הלאומית שם נמצאים בבעיות תקציביות חריפות.

הסיפור עדיין לא תם. בבני סכנין נמצאים במירוץ נגד הזמן על מנת למנוע את רוע הגזירה ולהציל עד יום ראשון את הקבוצה מירידה מעשית לליגה א’. המטרה הראשונה היא לגייס מאות אלפי שקלים לכיסוי החובות שהצטברו ומשכורות עתק לשחקנים שעדיין לא שולמו. בשורה התחתונה: במידה וסכנין לא תזרז את התהליכים שנדרשו מהם, המרמורקים ישובו אל הליגה הלאומית, מה שנקרא בלשון “מציצים” של שנות השבעים – הפוך, גוטה, הפוך.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן