news08.net/ads.txt

בית הספר כרמים הודיע על חולה מאומת בבית הספר, כתה ה’ נשלחה לבידוד, ההורים: “חוסר אחריות”

הורים מבית הספר “כרמים” בקרית גת קיבלו אתמול הודעת ווטסאפ במהלכה נודע להם כי אחד התלמידים הצליח להיכנס לבית הספר כשהוא חולה מאומת. “נודע לנו הערב על מקרה קורונה מאומת בבית הספר. הורי הכתה הרלוונטית קיבלו הודעה נפרדת”, נכתב בהודעה שנמסרה להורים ממנהלת בית הספר והצוות החינוכי.

“תלמידים שבאו במגע הונחו לשהות בבידוד ביתי. אנו מבקשים בכל לשון, שמרו על בטיחותכם ובריאותכם, שמרו על בריאותם ובטיחותם של הילדים. הקפידו על עטיית מסכה ועל היגיינה בכל הימצאות במקומות סגורים. אין לשלוח אל בית הספר תלמידים שביצעו בדיקה וטרם קיבלו תוצאה. אם קיים חשש, ולו קל ביותר להידבקות, אין לשלוח תלמידים. בית ספרנו ממשיך להתנהל כרגיל על פי מתווה משרד הבריאות והחינוך”.

אלא שההורים זועמים ממספר סיבות. האחת שלא נמסר להם באיזו כתה נמצא החולה המאומת – אלא שיש לציין כי אין חובה על מוסד החינוך לומר במי מדובר מאחר ומדובר בצנעת הפרט ומחשש לפגיעה בפרטיות הילד ובני משפחתו. העניין המהותי ביותר, שמטריד הורים רבים הוא דווקא העובדה שהורים שלחו תלמיד לבית הספר כשהוא עם חשד לקורונה. “זהו חוסר אחריות”, אמר אחד ההורים לחדשות 08. כעת נאלצת כתה שלמה להיות בבידוד – דווקא עם פתיחת חגי תשרי.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן