במהלך החג: רוכב אופניים בן 13 התנגש ברכב חונה, מצבו בינוני

היום (רביעי) התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב איילון על רוכב אופניים חשמליים שהתנגש ברכב חונה בשדרות מיכה רייסר בלוד. חובשים ופראמדיקים של מד”א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי”ח שמיר אסף הרופא נער בן 13 במצב בינוני עם חבלות בפלג גופו העליון.
במקביל, תושבי לוד סבלו אמש מהפסקות חשמל מרובות. מבדיקה שערכו עובדי חברת החשמל ועובדי העירייה התגלה המניע להפסקות חשמל – בלון הליום שהתעופף לו ופגע בקו מתח ראשי במושב אחיסמך והשאיר אלפי לודאים ללא חשמל ובלי יכולת להתכונן לחג.
ראש העיר, יאיר רביבו אמר לאחר מכן: “ואוו זה היה קשה, בערך כמו כל השנה הזו, הרבה שעות חשוכות של קורונה, פרעות ומשבר ממשלתי, אבל מסיימים את השנה בע”ה באור גדול, של תקווה, שמחה, ורצון להמשיך להאיר את העיר הזו.
 זה מראה כמה המדינה חייבת להשקיע בתשתיות מודרניות ובעיקר בחלופות כשקורה כזה מקרה. (בהזדמנות זו יישר כח הן לעובדי חברת חשמל שעמלו על התקלה והן לעובדי העירייה שרק ברגעים אלה נכנסים הביתה אחרי חודש הכנות לחג)”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן