בעקבות חוק שכר המינימום: רחמים מלול הודיע לחברי המועצה כי תקציב התיקים לא יגדל – הבטיח כי יעשה את המירב למצוא מקורות מימון לעיר

אלדד פרי|רחמים מלול

ראש העיר רחמים מלול סיים את סבב השיחות הראשון עם סיעות וחברי המועצה מהקואליציה המחזיקים בתיקים השונים – מסתמן כי לא יחולו שינויים בתקציבים לשנה הבאה.

מלול היה סבלני וממוקד במהלך הפגישות. בשלהי דצמבר דווח ב”רחובות היום” כי ראש העיר עובד במרץ על גיבוש תקציב 2017 והוא נפגש עם חברי המועצה בזה אחר זה כדי לבחון את רצונותיהם לקראת השנה החדשה. אלם לאחרונה הוא סיים את הפגישות בהודעה מאכזבת עבור חברי המועצה אשר הבינו כי בשלב ראשון לא ייהנו מתוספת בתקציב.
עיריית רחובות לאורך
בפגישות הציג מלול בפני חברי המועצה קלסר עב כרס אותו הכין מבעוד מועד המנכ”ל דורון מילברג. הקלסר הכיל הנחיות מפורטות אותן קיבלו נציגי העיריות הבכירים בכנס הגזברים הארצי בו השתתף מילברג. מלול הסביר לחברי המועצה כי “נחתו” עליו הוצאות בלתי צפויות לאור חוק שכר המינימום החדש שנכנס לתוקף ב1 בינואר ובסך הכל מדובר בהוצאה בסך של כעשרים מיליון שקלים. מלול אף הוסיף כי אם הוא לא יממש את התשלום הוא עלול להיות חשוף לחיוב אישי ובכל מקרה יעשה את המירב בכדי למצוא מקור תקציבי להעלאות התקציבים.

כזכור וכפי שפרסמנו לראשונה ב”רחובות היום”, התקציב צפוי להיות זהה לשנה שעברה ויסתכם בכ-870 מיליון שקלים. מלול הקים את תאגיד המים והכנסות המים הנאמדים על 12 מיליון בשנה יוחסרו לקופת העירייה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן