news08.net/ads.txt

בעקבות פוסט של חיים זהבי בפייסבוק: רבים ביקשו לסייע לתושבת העיר הסובלת מחולי ובית מוזנח

כולם כבר מכירים את חיים זהבי, המלאך מאילת, האיש הכל יכול, טוב הלב שעושה רק לשם שמיים, יום אחר יום, שבוע אחר שבוע. לפני מספר ימים קיבל הודעה בלשון זו: “נולדתי לסבול. אני חולה מאוד, ירדתי מתחת ל-40 ק”ג ותראה את חדר האמבטיה מהקצבה הקטנה שאני מקבלת מביטוח לאומי אין לי אפשרות לשפץ. אשמח לפחות שיהיה לי כיור וברז”.

בעקבות הדברים זהבי פעל מיידית ופרסם פוסט בפייסבוק, הרשת החברתית שכבר מזמן הפכה לכלי התקשורת המרכזי שלו עם הציבור הנרתם באופן מיידי לבקשותיו. “נשמח לעזרה בתרומה של כיור וברז ועזרה לצבוע את הדירה הקטנה כדי להביא לאישה אור לבית וללב”, כתב זהבי – והתגובות לא איחרו לבוא.

זהבי: “תראה אלוהינו כמה טוב העם הזה..”, כתב היום (שני), “בעקבות הפוסט אתמול על האישה שזקוקה לכיור וברז לאמבטיה הוצפתי בתגובות של אנשים נפלאים שביקשו לתרום. התקשרתי לקבוצת המחסן למקצוען לבדוק עלויות של כיור וברז והתשובה שקיבלתי תגיע מחר ותיקח בחינם. מדהים, מרגש ושאפו ענק למחסן למקצוען, שאפו ענק לכל החברים שביקשו לעזור. מתחילים את השיפוץ ונשמח לעזרתכם בדברים נוספים כמו קרמיקה וצבע כדי להביא את חדר הרחצה למצב תקין. לתת זו הנאה שרק ממריאה ואין לה תאריך תפוגה”.

נמשיך לעקוב.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן