news08.net/ads.txt

גם בחג: מתחמי בדיקות האנטיגן במד”א – פועלים | פירוט המיקומים ושעות הפעילות – בכל היישובים – בכתבה

בחגי תשרי, מגן דוד אדום מעבה את מערך הבדיקות המהירות וימשיך להפעיל את מתחמי הבדיקות לרווחת הציבור – על מנת לסייע לאזרחים לקיים את ארוחות החג בבריאות ובמטרה למגר את שרשרת ההדבקה של מגפת הקורונה.

מיקומי בדיקות קורונה מהירות – לחצו כאן

מגן דוד אדום ימשיך להפעיל את מערך הבדיקות המהירות (אנטיגן) בלמעלה מ-100 מוקדים ברחבי הארץ גם לקראת החג. הבדיקות המהירות (אנטיגן) מספקות תשובה בתוך כרבע שעה ומאפשרות ניפוק תו ירוק של משרד הבריאות למשך 24 שעות. תוצאות הבדיקה יועברו ישירות למשרד הבריאות, לקופות החולים ולמטופל עצמו במסרון.

יש לתאם תור באופן דיגיטלי בטלפון 3101* ע”י המענה הקולי האוטומטי. ניתן למצוא את פירוט המקומות ושעות הפעילות של מתחמי הבדיקות המהירות של מד”א באתר מד”א https://www.mdais.org/101/Location-speed-tests

מנכ”ל מד”א אלי בין: “לקראת ראש השנה ראינו עליה משמעותית במספר האנשים שבאו להיבדק במתחמי מד”א לבדיקות מהירות. נערכנו לכך מבעוד מועד ותגברנו את כוח האדם כדי לתת מענה ולמנוע עומסים. השיח ששמעו במתחמים היה הרצון לקבל את “תעודת הכשרות השלילית” לקראת המפגשים המשפחתים. גם מחר ובמהלך החג והחגים הבאים נמשיך להפעיל את המתחמים על מנת שכל מי שזקוק יוכל לבוא להיבדק ובכך לקטוע את שרשרת ההדבקה. אני מאחל לכולם שנה טובה ובריאות איתנה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן