news08.net/ads.txt

דורון מילברג, מנכ”ל עיריית רחובות: “אנו נערכים לחגיגה בטוחה בל”ג בעומר” | וגם: הבריכה העירונית במחיר סמלי!

באגף התנועה, פיקוח, שילוט ושיטור העירוני נערכו מבעוד מועד לשמירה על הבטיחות ברחבי העיר במהלך ליל ל”ג בעומר, ולשמירה על ההנחיות בדבר המגרשים המותרים בהבערת אש.

בטרם החגיגות, יסיירו מפקחי אגף גנים ועיצוב הסביבה בגנים ציבוריים על מנת לאתר מערומי עצים להכנה למדורות ללא היתר, כדי למנוע נזקים בשטח הציבורי. במקביל, פקחי אגף הביטחון יסיירו ברחבי העיר על מנת לאתר מערומים של קרשים למדורות במקומות אחרים ללא היתר, ולדאוג לפנותם. לצורך כך הוכן מבעוד מועד מנוף של אגף חזות העיר.

ביום רביעי, ערב ל”ג בעומר – החל משעות הערב ועד לשעות הלילה הקטנות, יסיירו ניידות השיטור והפיקוח העירוני ברחבי העיר לשם אכיפת ההנחיות, וידרשו לכבות מדורות המובערות בשטחים ציבוריים שאינם מותרים לכך.

דורון מילברג, מנכ”ל עיריית רחובות: “עיריית רחובות נערכה לחגיגה בטוחה בל”ג בעומר: חילקנו קרשים, הגדרנו מראש מהם המגרשים המותרים בהבערת אש, ואנו נערכים על מנת לשמור על הבטיחות ולאכוף את ההנחיות ברחבי העיר בליל החג. אני מזכיר לתושבים כי ההנחיות נועדו לשמור על חיי אדם ולמנוע נזק לגוף ולרכוש, וכן להפחית את הנזק לסביבה ולצמצם את זיהום האוויר בעיר”.

ליאור שוקרי, מנהל אגף תנועה, שילוט, פיקוח ושיטור עירוני: “בליל ל”ג בעומר יסיירו פקחי השיטור העירוני ברחבי העיר על מנת לשמור על הסדר וכן כדי לאכוף את ההנחיות בדבר הבערת מדורות בשטחים ציבוריים מותרים בלבד, שהוקדשו לכך מראש”.

חם בלג בעומר? בואו לבלות את החופשה בבריכה העירונית! (עד גיל שנתיים בחינם)

לאור מזג האוויר השרבי הצפוי, הבריכה העירונית במרכז וייסגל תהיה פתוחה מחרתיים (חמישי) בחופשת ל”ג בעומר בעלות סמלית בגובה 20 ש”ח לבוגרים ולילדים. ילדים עד גיל שנתיים – בחינם. יצוין כי בשל ההנחיות לצמצם במדורות ועומס החום הכבד הצפוי, הנהלת עיריית רחובות הנחתה את החברה העירונית לפתוח מיידית את בריכת ווייסגל. שעות פתיחת הבריכה: בין השעות 8:00-18:00.

גם הבריכה הנפרדת תיפתח מחרתיים (חמישי) במחיר מסובסד של 20 ש”ח. ילדים עד גיל שנתיים יכנסו בחינם. נשים/בנות – 13:00-17:00 גברים/בנים – 18:00-22:00.

ההטבה היא לתושבי העיר בלבד (בהצגת תעודת זהות), מספר המקומות מוגבל בהתאם לתנאי רישוי הבריכה ולכן כל הקודם זוכה!

זהר בלום: "קורא להורים להיות מעורבים בתכנון ערב ל"ג בעומר של ילדיהם – ולפקח מקרוב"

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן