news08.net/ads.txt

האם אילת תיפתח לטיסות בינלאומיות?

המשנה למנכ״ל משרד הבריאות – פרופ׳ איתמר גרוטו הגיע בסוף השבוע לעיר אילת, לבקשת ראש עיריית אילת – מאיר יצחק הלוי כדי לעמוד מקרוב אחר האתגרים עמם מתמודדת אילת בצל משבר הקורונה ובשל הצורך להחריג את העיר. חלק מההצעות היו בחינה של בדיקות קורונה, פיתוח אפליקציה ייחודית שתתריע מפני התקהלויות ותסייע למזער את אפשרויות ההדבקה ומינוי נאמנים שיחלקו ערכות חיטוי והיגיינה לכל תייר שיגיע לעיר.
כפי שפורסם בישראל היום, מתברר כי אחת מההצעות שהוצגו למשנה למנכ”ל משרד הבריאות, היא להפוך את אילת לבועת תיירות בינלאומית. המשמעות של ההצעה היא אפשרות לפתוח את העיר לטיסות בינלאומיות, וזאת בשונה מן המצב בשאר המדינה. מי שהציג בפני פרופסור גרוטו את ההצעה הוא אמיר הלוי, מנכ”ל משרד התיירות. ההצעה כוללת אפשרויות לטיסות בינלאומיות ממדינות שיבחרו מראש לאילת. ככל הנראה, הנוסעים יצטרכו להציג תוצאות בדיקת קורונה שליליות וזאת כדי לשמור על העיר נקייה מהנגיף.
עם זאת, ההצעה עדיין רחוקה מיישום. עיריית אילת מספרים כי הרעיון מעניין ויש להתחיל לרקום עור וגידים בעניין.
 זאת מכיוון שרמת התחלואה בעיר הדרומית, שמתפרנסת בעיקר מתיירות, נמוכה מאוד, ואפשרות כזו יכולה לסייע מאוד לתושבים שרבים שתלויים בענף.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן