news08.net/ads.txt

האם יוקפא התייקרות תעריפי הארנונה לשנת 2021 ברמלה?

במועצת העיר רמלה שתתקיים בימים הקרובים אמורים לעלות לסדר את התייקרות תעריפי הארנונה לתושבים ולעסקים בעיר. עדי שטרנברג, יו”ר האופוזיציה טוען כי משבר הקורונה מחייב להקפיא את התשלומים כפי שדרשו בעבר במרץ 2020. “חשיבות העסקים לעיר עצומה ועל הרשות המקומית, לחשוב ולפעול, להקל ולסייע להם, ולא להקשות עליהם”.
שטרנברג הוסיף כי מלבד העסקים שנפגעו, מרבית התושבים נמצאים בחל”ת ואחוז האבטלה עולה מדי יום. “בחוברת הארנונה של העיריה, כתוב , שהעלאת הארנונה, היא חלק ״ מהטייס האוטומטי״- כלומר- ” שקלול עליית מדד המחירים לצרכן ועליית מדד השכר הציבורי “. אבל זו איננה סיבה שיש לקבלה! בסמכות העירייה, להקפיא ולא לגעת בתעריפי הארנונה לשנה זו. כאן נדרשת החלטה של הנהלת העיר וכפי שביקשנו בעבר ודחיתם אותנו, אנו מבקשים שוב, תגלו אחריות ורגישות חברתית, ותקפיאו, השנה, את העלאת תעריפי הארנונה, לכולם”, הודיע יו”ר האופוזיציה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן