news08.net/ads.txt

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה בגן יבנה קיימה דיון מיוחד בנושא בקשות להיתרים מטעם יזמים שבונים בשכונת תמ”ל 1003

ביום ראשון (31.5) התכנסו חברי הוועדה המקומית לתכנון ובנייה גן יבנה לדיון יזום בהובלתו של ראש המועצה, דרור אהרון, שמשמש גם כיו”ר הוועדה לדיון בנושאים השונים שעל הפרק ובפרט בתכניות הבינוי של היזמים הבונים בפרויקט תמ”ל 1003 ביישוב. 

 

בין כלל הנושאים שעלו בוועדה, החליט ראש המועצה לדון גם בנושא אישור תכניות הבנייה והיתרי הבנייה לחברות וליזמים שלוקחים חלק בעבודות לבניית תמ”ל 1003, מחיר למשתכן בגן יבנה.  כזכור, המועצה המקומית גן יבנה מקדמת את תכניות הבינוי ומתן ההיתרים לתכנית מחיר למשתכן בגן יבנה מזה זמן רב, מקיימת פגישות עם היזמים, ישיבות אודות תכניות שהוגשו וסיוע בכל שנדרש. עם זאת, לא כל היזמים הגישו את התכניות והבקשות להיתרים וחלק מהתכניות שכן הוגשו, לא עומדות ברף של בינוי נכון ואיכותי. 

כך לדוגמא, בישיבה שנערכה היום, נמצא כי חלק מהתכניות הוגשו בצורה חלקית, חלקן אינן עומדות ברף של בינוי נכון, ללא תכנון של לובי, מרחקים לא סבירים בין בניין לבניין, מיקום חלונות לא מתאים ועוד. הצעות אלה נפסלו על ידי חברי הוועדה והעומד בראשה ולא אושרו עד לביצוע תיקונים כנדרש. 

ראש המועצה ויו”ר הוועדה המקומית לתכנון ובנייה, דרור אהרון: “היום קיימנו ישיבה חשובה מאד בוועדה המקומית לתכנון ובנייה לעתידה של גן יבנה. לצד אישור של תכניות בנייה שונות במסגרת תמ”ל 1003, נאלצנו לפסול חלק מהן מכיוון שלצערי, הדברים אינם עומדים בסטנדרט תכנוני של העת המודרנית ולא נסכים לכך מתוך דאגה לאיכות חייהם של הדיירים החדשים. חשוב להדגיש שכל יזם שהגיש תכניות תקינות, בהתאם להנחיות והגיש תיקונים בהתאם למה שהתבקש, אושרו תכניותיו”. 

תוכנית מחיר למשתכן – סטטוס מצב גן יבנה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן