news08.net/ads.txt

הטוב והמרגש בכל הזמנים | חנן בן ארי הקפיץ 7,000 איש בהופעה מחשמלת, מיוחדת וסופר אינטליגנטית | סיקור מאחורי הקלעים

בתום האירוע שנעל את חגיגות העצמאות ה-71 של עיריית רחובות והחברה העירונית לתרבות, עלה ראש העיר רחמים מלול אל הבמה מלווה במחזיק תיק התרבות עודד עמרם וחבר המועצה אמיתי כהן, חיבק את חנן בן ארי והביט ב-7,000 איש נלהבים שהאדרנלין עוד זורם להם בגוף מהופעה מחשמלת, מיוחדת וסופר אינטליגנטית של הילד הזה, חובש הכיפה השמח, הנינוח, המקפיץ, המרגש – זה שבשיר אחד, לפני כמה שנים, הניח מראה לכל המדינה ונתן לתושביה לראות שוואלה, החיים שלנו תותים.

מלול פנה אל הקהל שגמע כל מילה והיה שרוי באופוריה עוד מההופעה – ובחר להעביר שני מסרים. האחד – הבטיח לתושבים עוד הרבה הופעות כאלה – והשני – ‘ניצל’ את ההזדמנות להעביר את המסר החשוב, וביקש מהם כמו אב לילד: “תמשיכו להיות תרבותיים, לשמור על סובלנות ואיפוק, לבחור בהנאות החיים ולא באלימות” – לאחר שהמסרים נקלטו, הודיע לבן ארי: “אני לא משחרר אותך בלי הדרן” וגרף תשואות מהקהל. ובן ארי? השיב בחתיכת הדרן, שגרמה לסיפוק אדיר בקרב כל האלפים.

כמה דקות קודם, התבוננו זהבה ורחמים מלול

מהצד בעיניים נוצצות על הקהל הגדול, על הצעירים שבחרו להגיע אל גן המייסדים בקבוצות גדולות, על שטיח של אנשים – משפחות משפחות -שתפסו את כל המקומות ועל רבים אחרים שנהנו מהבריזה הנהדרת והמופע הטוב והמרגש בכל הזמנים. ולא, זו אינה הגזמה. מאחוריהם עמד בראש מורם איציק עובדיה, שמונה לפני מספר חודשים למ”מ מנכ”ל החברה העירונית – ועושה חיל, במקומה של יוספה חליבה שעשתה כאן משהו גדול כשהקימה יחד עם מלול והמנכ”ל דורון מילברג את החברה העירונית לפני עשור – ומאז העיר הזו בועטת ושוחרת תרבות על כל גווניה.

בין שלל הרגעים המרגשים בהופעה היה גם הרגע הזה שבן ארי התיישב על כיסא. הוא דיבר בלחש אל המיקרופון וסיפר: “יושבת פה בקהל אשה מיוחדת וגיבורה. קוראים לה מיכל סולומון, היא איבדה את בעלה בפיגוע… היא באה להופעה שלי לא מזמן ולא הספקנו לדבר. פגשתי אותה מאחורי הקלעים והיא אמרה לי: אני רוצה שתשיר לי את “מה אתה רוצה ממני”. אמרתי לה: ‘תגידי לי את האמת. זה שיר שאת צוללת אליו כשעצוב ושוקעת לתוך העצב – ושהוא מצליח איכשהו להצמיח אותך בכל תוך כל הכאב הזה?’ והיא חייכה אליי ואמרה לי: “אני אישה שמחה, אני אישה שחיה את החיים ואני מודה לקדוש ברוך הוא על זה שאני חיה, על הנס שהוא עשה לי ולמשפחה שלי’. היא הדהימה אותי. אני מעריך אותך ואני אוהב אותך, תודה רבה שבאת. את השראה בשביל כולנו”.

למופע של בן ארי ברחובות (30 דק’) – ליחצו על התמונה:

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן