news08.net/ads.txt

הישג משפטי לעו”ד איל כהן מרחובות: פיצוי מכובד מן התאונה על אף הגיל המכובד של הנפגעת

הישג משפטי מרשים לעו”ד איל כהן – פיצוי של 120 אלף שקלים מחברת הביטוח לעובדת שנפגעה בתאונת דרכים, למרות שזו הייתה סמוכה לגיל הפרישה. בנוסף פוצתה מהביטוח הלאומי בסכום דומה וסה”כ פוצתה בכ-250 אלף שקלים בגין התאונה.

אישה מהאזור בשנות השבעים לחייה, התבשרה השבוע כי תפוצה בפיצוי כולל של כ-250 אלף שקלים בגין תאונת דרכים שעברה. מדובר בהישג משפטי מרשים של עורך דינה איל כהן – ממשרד עורכי הדין כהן, קריסי המתמחים בדיני נזיקין – מכיוון שהתאונה התרחשה סמוך ליציאתה לגמלאות, מה שעל פי רוב מקנה פיצוי נמוך יחסית בגין הפגיעה בכושר ההשתכרות של הנפגע. בנוסף, כאמור, פוצתה האישה בסך של כ-120 אלף שקלים מהמוסד לביטוח לאומי בגין נזקי הגוף שנגרמו לה בעקבות התאונה, וסך הכל כ- 250 אלף שקלים בעקבות המקרה. לפני מספר שנים, סמוך ליציאתה לגמלאות נהגה האישה ברכבה במסגרת שעות העבודה. לפתע בהתנגשות עם רכב אחר, קיבלה האישה מכה חזקה בידה, כריות האוויר נפתחו, הרכב נעצר והעוברים והשבים ניגשו להגיש לה עזרה. למקום הוזעק אמבולנס שפינה אותה לבית החולים. בבדיקות שנערכו לה התברר כי היא סובלת מכאבים בכל חלקי גופה, ובעיקר בעמוד השדרה הצווארי ובכף ידה. לאחר מכן התברר כי היא סובלת מכווייה בכף היד. לאחר סדרת בדיקות היא שוחררה לבית ונצטוותה למנוחה, שלאחריה  פנתה לעו”ד איל כהן בבקשה כי יסייע לה.

עורך הדין כהן פעל מול המוסד לביטוח לאומי, ולאחר שנקבעה לה נכות צמיתה היא פוצתה בסך של כ- 120 אלף שקלים.
לאחר מכן, הגיש עו”ד כהן תביעה כנגד חברת הביטוח של הרכב במסגרתו טען כי “עובר לתאונה יכולה הייתה התובעת לבצע כל פעולה יום-יומית פשוטה, יכולת אשר נפגעה בעקבות התאונה, כמו כן קיים חשש שהתובעת תסבול בעתיד מהתגברות כאביה כפי שאכן קרה בפועל”.  כך, טען עו”ד כהן כי על אף היותה סמוכה לגיל הפרישה היא עדיין זכאית לקבל פיצוי בגין הפגיעה ביכולת ההשתכרות שלה. במסגרת ההליך כנגד חברת הביטוח, הציג עו”ד כהן נתונים תיאורטיים בדבר האפשרות כי על אף גילה היא יכלה עדיין להמשיך לעבוד עוד מספר נוסף של שנים וחברת הביטוח הסכימה לבסוף לפצותה גם בגין אובדן תאורטי זה, הכל על אף גילה. במסגרת הסכם הפשרה שנחתם לאחרונה בין הצדדים,  סוכם כי האישה תפוצה ב-120 אלף שקלים נוספים מחברת הביטוח מעבר לפיצוי אותו קיבלה מהביטוח הלאומי וסה”כ קיבלה הנפגעת פיצוי בסך של כ-250 אלף שקלים בגין נזקי התאונה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן