news08.net/ads.txt

המחווה המרגשת של ראש מועצת ברנר לתושב קדרון: הענקת ספר המתעד את סיפור חייו

מפגש מרגש התקיים בביתם של עקיבא ורבקה בראל תושבי קדרון. לעקיבא, אשר אינו בקו הבריאות, הוענק ספר המתעד את סיפור חייו, אשר נכתב במסגרת פרויקט קהילתי לתיעוד סיפורי חיים שיוזמת המועצה האזורית ברנר בקרב ותיקי המועצה.

צילום: מ.א ברנר

הספר נכתב בהתנדבות על ידי שוש זמסקי, שכנתם של בני הזוג, והוענק לעקיבא על ידי ראש המועצה דורון שידלוב ומאיה זמיר רכזת ההתנדבות במועצה. בראשית תהליך כתיבת הספר עדיין היה עקיבא בקו הבריאות אך ככל שנקפו הימים חלה התדרדרות במצבו. כשהתקיים הטקס המסורתי שעורכת המועצה לוותיקים שעבורם נכתבו  ספרי החיים כבר לא יכל עקיבא להגיע ולכן החליט  ראש המועצה שידלוב,כאות מחווה והוקרה, להעניק לו את הספר באופן אישי בביתו. עקיבא הודה לנוכחים בעיניו ורבקה הביעה את התרגשותה במילים, “ראיתי בעיניים של עקיבא את ההתרגשות. אני מודה לכולם על האפשרות המרגשת הזו, לקבל את סיפור חייו של עקיבא שלנו על אף מצבו. אתם מאפשרים לנו לחיות בתחושה שיש על מי לסמוך ברגעים של חוסר אונים או חוסר ידע. וזה המון”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן