news08.net/ads.txt

השירות הווטרינרי העירוני בלוד מתריע: “סכנה לבריאות הציבור”

במהלך פעילות יזומה של השירות הווטרינרי העירוני בלוד בשיתוף יחידת הפיצוח של משרד החקלאות, נתפסו השבוע 120 ק”ג בשר כבש, שנשחט בשחיטה שחורה בעיר. פקחי השיטור העירוני שהגיעו לסייע קנסו את הבעלים שעמד מאחורי השחיטה בקנס כספי גבוה. יתרה מכך, הוא אף יזומן לחקירה במשרד החקלאות לקראת הגשת כתב אישום בנדון.

ד”ר טל אסיף – מנהל השירות הווטרינרי העירוני ציין, כי ״שחיטה מחוץ לבית מטבחיים מאושר, לא רק שאינה חוקית, אלא היא גם מהווה סכנה מידית לבריאות הציבור ופוגעת בסביבה. השירות הווטרינרי העירוני יפעל בצורה נחושה כנגד מפרי החוק תוך דאגה לבריאות הציבור״.

תפיסה זו היא חלק ממערך הפעילות השוטפת של השירות הווטרינרי העירוני הפועל בשיתוף עם השיטור העירוני וגורמים ממשלתיים – לפיקוח והחרמת מזון אשר מהווה סכנה לבריאות הציבור, זאת מעבר לאחריות השירות הווטרינרי בתחום בעלי החיים ברחבי העיר לוד.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן