news08.net/ads.txt

התוצאה של המחאות: אמיר השכל היבנאי שוחרר

בית משפט השלום בירושלים שחרר ללא תנאים את היבנאי, תא”ל במיל’ אמיר השכל, שנעצר ביום שישי, בהפגנה מול בית ראש הממשלה.  “יש לי קושי עם הקביעה שהרחקה מירושלים היא תנאי מינימלי – זאת סתימת פיות”, ציינה השופטת.

 

אמיר השכל, תושב יבנה ובכיר חיל האוויר לשעבר תא”ל (במיל’) נעצר שלשום במהלך הפגנה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, מול מעונו בירושלים.

ממארגני מחאת “הדגלים השחורים” מסרו: “מעצרו של השכל הוא חלק משיטה חדשה לצמצום המרחב הדמוקרטי במדינת ישראל. רק בשבועיים האחרונים קרא ראש הממשלה למעצר של עיתונאי בכיר, אמנון אברמוביץ’ הותקף בברוטליות ומאתמול השכל במעצר. מהיום הגיע הזמן שעם ישראל ידבר ברחובות ובכיכרות. מדינת ישראל שייכת קודם כל לאזרחיה, לא למשפחת המלוכה בעיני עצמה. בהמשך השבוע יוקם מאהל מחאה בשדרות רוטשילד בתל אביב”.

ראש האופוזיציה יאיר לפיד קרא לשחרורו המידי של השכל: “ישראל אינה דיקטטורה ומותר לכל אזרח להביע את דעתו – כן, גם על ראש הממשלה”. לדבריו, “הוא נעצר במהלך קבלת השבת שאנשי המחאה עשו מול המעון בבלפור. מאז הוא עצור. השר לביטחון פנים אפילו צייץ שתהיה ‘אפס סובלנות לחסימת כבישים’. מה עם אפס סובלנות לשוחד ומרמה? מה עם אפס סובלנות לאיש שיושב מהצד הפנימי של המחסום ומחרחר שנאה בעם ישראל?”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן