התו הירוק החדש נכנס לתוקף: שיבושים באפליקציית רמזור

התו הירוק החדש, שלו זכאים רק מחוסנים במנה שלישית, מחלימים ומי שלא חלפה חצי שנה מאז שקיבל את מנת החיסון השנייה, נכנס בחצות (בין שבת לראשון) לתוקף. חרף העובדה שקצב ההתחסנות בבוסטר זינק בימים האחרונים, כ-1.9 מיליון ישראלים עדיין יאבדו את הזכאות לו. בלי תוצאה שלילית של בדיקת קורונה על חשבונם (בדיקה מהירה בתוקף ל-24 שעות ובדיקת PCR ל-72 שעות), הם לא יוכלו יותר להיכנס, בין היתר, למסעדות, אירועי תרבות וספורט, אטרקציות, חדרי כושר ואולמות אירועים.

 

יחד עם זאת, ישראלים שניסו הבוקר להנפיק את התו הירוק נתקלו בקשיים טכניים ובתקלות. באפליקציית “רמזור” לדוגמה עולה הודעה שקוראת למשתמשים לשדרג את היישומון – אך בחנות האפליקציות אין אפשרות כזו ולא ניתן להנפיק את האישור המיוחל. כמו כן, באתר משרד הבריאות מופיעה הודעת שגיאה: “אנחנו מתחזקים ומשדרגים, בקרוב נעלה”.

לקראת פקיעת תוקפו של התו הירוק הישן חל כאמור זינוק במספר המתחסנים במנת הדחף, ומיום שני האחרון כ-227 אלף ישראלים קיבלו את חיסון הבוסטר. אלו מביניהם שקיבלו את מנת החיסון השנייה יותר מחצי שנה לפני כן, יאבדו את זכאותם לתו הירוק לימים ספורים, עד שיחלוף שבוע מהחיסון השלישי. בסך הכול, בחצות צפויים לאבד כ-1,991,000 ישראלים את התו הירוק: כ-1,548,000 מהם התחסנו בשתי מנות אבל לא קיבלו את הבוסטר או שלא עבר שבוע מאז קבלתו, והיתר מחלימים שעברה חצי שנה מאז שחלו וטרם התחסנו במנה אחת לפחות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן