news08.net/ads.txt

זו הבשורה שקיבל שלום אסייג ממירי רגב

כ”כ מגיע לו! שלום אסייג נבחר להשיא משואה ביום העצמאות ה-75

השרה תא”ל (מיל.) מירי רגב, הממונה על אירועי שנת ה-75 למדינת ישראל, הודיעה היום (ראשון) ליוצר שלום אסייג, כי בחרה בו מקרב מומלצי הועדה הציבורית המייעצת להשיא משואה בהר הרצל ביום העצמאות

זוכה פרס האקדמיה לטלוויזיה שלום אסייג היה מראשוני הסטנדאפיסטים שהופיעו בערוץ 2 בראשית דרכו. מאז, היה לשחקן קולנוע וטלוויזיה, מפיק, תסריטאי, עורך, מנחה ויוצר טלוויזיה מוביל.

בכל שנותיו על הבמה ועל המסך לא התרחק אסייג ממורשת משפחתו ומעיירת הולדתו טירת הכרמל, אליה עלתה משפחתו ממרוקו. הוא בחר להשתמש באמנות כדי להשמיע את סיפורה של משפחתו ושל קהילתו – מתוך תחושה עמוקה של אהבה, שייכות וחמלה, ועורר הזדהות בקרב משפחות עולים מכל תפוצות העם.

השרה רגב: “שלום אסייג מצחיק ומרגש את החברה הישראלית כבר שנים רבות, ומלמד אותנו שהסיפור הישראלי שלם רק כשהוא מורכב מסיפוריהם של כל גווני החברה”.

מדליקת המשואה ורד בן סעדון: “זו זכות גדולה עבורי להדליק משואה ביום העצמאות לכבודם של תושבי השומרון ולכבוד תעשיית היין הישראלי”

“כנכדה לסבתא ניצולת שואה, אני מתרגשת על הזכות הגדולה להשיא משואה ביום העצמאות ה-75 של מדינת ישראל. כגיורת שעלתה לישראל ובחרה להתיישב בארץ אבותינו ביישוב רחלים שבשומרון , זו זכות גדולה לשים את השומרון על המפה ולייצג את חקלאי ישראל ובראשם את תעשיית היין הישראלי.

בעלי ארז ואני עושים זאת שנים רבות באהבה ובגאווה גדולה. אני רוצה להודות לשרה מירי רגב ולוועדת הטקסים שבחרה בי להשיא משואה בשם כל הייננים והחקלאים ולכבוד התוצרת הישראלית והתיישבות ביהודה ושומרון תוצרת כחול לבן”.

הודעה דומה התבשרה רעות עמיחי בת ה-17 מהמושב נטע בחבל לכיש, מתנדבת ארגון השומר החדש, שנבחרה בה מקרב מומלצי הועדה הציבורית המייעצת להשיא משואה בהר הרצל ביום העצמאות.

“השומר החדש” הינו ארגון חברתי חינוכי וציוני שהוקם בשנת 2007 על ידי קבוצת מתנדבים אוהבי הארץ בכדי לסייע ולהעצים חקלאים וגורמי אכיפה בשמירה על אדמות המדינה ובמקביל לחבר את תושבי הארץ כולה, בדגש על הדור הצעיר, לאדמה, לאהבת הארץ , ציונית וערבות הדדית

מאז היווסדו בשנת 2007 מוביל הארגון עשרות אלפי ישראלים בפעולות התנדבות חקלאית מגוונת לצד פעילויות חינוכיות שערכי העמל, הערבות ההדדית, האומץ האזרחי ואהבת הארץ הן עמודי התווך שלהן.

רעות מתנדבת בשומר החדש למעלה מ-3 שנים, ופעילה בתכנית מנהיגות צעירה של השומר החדש ע”ש אלכסנדר זייד. היא נבחר על ידי ראשי הארגון לייצג את אלפי המתנדבים.

השרה רגב: “רעות וחבריה בארגון השומר החדש מסמלים את כל מה שטוב ויפה בחברה הישראלית – אהבת הארץ, ציונות וערבות הדדית. רעות היא ההוכחה שדור העתיד של מדינת ישראל הוא דור נפלא, ואני גאה בה מאוד”.

מירי רגב הודיעה לרמטכ”ל על כך שאישרה את המלצתו לבחור בסא”ל ד, מפקד יחידת דובדבן כי בחרה בו מקרב מומלצי הועדה הציבורית המייעצת להשיא משואה בהר הרצל ביום העצמאות.

“קיבלתי בהערכה את המלצתו של הרמטכ”ל רא”ל הרצי הלוי לבחור בסא”ל ד. מפקד יחידת דובדבן, לנציג שישיא את משואת צה”ל בטקס המשואות”.

סא”ל ד’ הוא מטובי בניה של הארץ הזאת, פצוע צה”ל שהשתקם וחזר לשירות קרבי מלא, ומוביל את חייליו מדי יום ומדי לילה למבצעים עלומים ונועזים, שהודות להם כולנו יכולים לישון בשקט. סא”ל ד. יעמוד שם בשם כל הלוחמים והלוחמות החשאיים שלנו, שבאומץ, בתחכום ובאנושיות גדולה מגנים על מדינת ישראל ועל אזרחיה.

סא”ל הוא מטובי בניה של הארץ הזאת, פצוע צה”ל שהשתקם וחזר לשירות קרבי מלא, ומוביל את חייליו מדי יום ומדי לילה למבצעים עלומים ונועזים, שהודות להם כולנו יכולים לישון בשקט. סא”ל ד. יעמוד שם בשם כל הלוחמים והלוחמות החשאיים שלנו, שבאומץ, בתחכום ובאנושיות גדולה מגנים על מדינת ישראל ועל אזרחיה.

אשת החינוך יהודית נגוסה נבחרה להשיא משואה בהר הרצל ביום העצמאות.

יהודית נגוסה היא מייסדת וראש המכינה הקדם-צבאית “הזדמנות לשנות”. מכינה הפועלת בקיבוץ עין השלושה, הסמוך לגבול עזה. המכינה פונה לנערים אשר קיבלו פטור מגיוס על רקע אי-התאמה ועבר פלילי ומוכנים לעבור תהליך שינוי אינטנסיבי, ומעניקה להם הזדמנות שניה לשירות צבאי משמעותי.

נגוסה, בת למשפחה יוצאת אתיופיה, שירתה בעבר בשירות הבטחון הכללי. אחרי שחרורה פנתה לחנך בעולם המכינות הקדם-צבאיות ופעלה רבות לשילוב צעירי הקהילה האתיופית והפריפריה הישראלית במכינות.

השרה רגב: “יהודית, מופת של חינוך ושל דוגמא אישית, תשיא את המשואה לכבודם של כל אנשי ונשות החינוך שמוסרים את חייהם למען דור העתיד שלנו, ולא משאירים אף אחד מאחור, ולכבודה של הקהילה האתיופית, והכוחות האדירים שהיא מצמיחה מתוכה”.

נינה אבידר, מייסדת שותפה ויושבת ראש הכבוד של קרן אייסף, נבחרה להשיא משואה בהר הרצל ביום העצמאות

נינה נולדה באלכסנדריה שבמצרים. בשנות החמישים עבדה נינה במחנות עליית הנוער בצרפת ובישראל ושם פגשה צעירים שגורלם יהפוך למפעל חייה: “ראיתי את הילדים, בעיניהם ניצוצות של חכמה, חסרי סיכוי לקבל חינוך טוב ולהגשים את עצמם. זה שבר את לבי, עבורם ועבור כל עם ישראל”. נינה הצעירה פנתה אל הנדבן היהודי אדמונד ספרא עם רעיון חלוצי – הקמת קרן אשר תסייע לצעירים שעלו מארצות המזרח לממש את הפוטנציאל הלימודי שלהם. מאז ועד היום, בהובלתה של נינה כנשיאת הקרן, אייסף הייתה ועודנה הקבוצה הפילנתרופית המובילה בפיתוח המנהיגות החברתית והאקדמית בישראל.

השרה רגב: “נינה היא חלוצה בתחום צמצום הפערים דרך חינוך והשכלה גבוהה. היא הראשונה שזיהתה את הצורך במתן מלגות לסטודנטים מוחלשים ובזכותה זכתה החברה הישראלית בצעירים ובצעירות נהדרים שמובילים היום במחקר, ברפואה, במשפטים, בממשל, באקדמיה, בעסקים ועוד”.

גיבור ישראל, תא”ל אביגדור קהלני, נבחר להשיא משואה בהר הרצל ביום העצמאות.

שמו של אביגדור קהלני הולך לפניו כמפקד וכסמל לדוגמא אישית ממלחמת ששת הימים בה נפצע קשות וזכה לעיטור המופת על לחימתו, ובמלחמת יום הכיפורים 1973 בה ניצב במרכזו של קרב המהפך ההסטורי בעמק הבכה בגולן, שעל לחימתו והנהגתו בו הוענק לו עיטור הגבורה – העליון והגבוה בעיטורים.

אחרי שפשט את מדיו המשיך קהלני להקדיש את כל מרצו לחברה הישראלית – כפעיל חברתי, איש ציבור, חבר כנסת ושר בממשלת ישראל. הוא יזם ומוביל את מסע “בעקבות לוחמים”, בו עולים בני נוער ברבבותיהם אל רמת הגולן ומקבלים עליהם, בהשראת גבורת דור לוחמי מלחמת יום הכיפורים, את נס המנהיגות, ההובלה והחלוציות.

השרה רגב: “בהתרגשות גדולה הודעתי לגיבור ילדותנו, אביגדור קהלני, על הבחירה בו להשיא משואה ביום העצמאות ה-75. אביגדור קהלני הוא סמל ומופת למסירות, למנהיגות ולציונות. יחד איתו יעמדו על הבמה כל עשרות האלפים שלחמו לפני חמישים שנה בשדות הקרב של הגולן וסיני, ביבשה באוויר ובים. גיבורי מלחמת יום הכיפורים שמדינת ישראל חבה להם את חייה”.

פרופ’ אבי ריבקינד מבית החולים הדסה עין כרם בירושלים נבחר להשיא משואה בהר הרצל ביום העצמאות.

פרופ’ אבי ריבקינד הוא מחלוצי רפואת הטראומה בישראל. במשך שנותיו הרבות עמד בחזית המענה הרפואי לנפגעי טרור בבירה, והוא מוביל המיזם הארצי “צעירים נוהגים אחרת” להסברת הסיכון שבנהיגה לא זהירה. פרופ’ ריבקינד מלווה בהתנדבות ארגוני רפואה וסיוע רבים, מייעץ לקצין רפואה ראשי בצה”ל בתחום כירורגיה כללית וטראומה, ומוביל את “ועידת ישראל לרפואה” אותה יזם והקים.

השרה רגב: “עבודתו החלוצית של פרופ’ ריבקינד הצילה אינספור בני אדם, בלי כל הבדל דת גזע ומין. במקצוענות שלו, באהבת האדם שלו, במסירות ובמרץ הבלתי נלאה, פרופ’ ריבקינד הוא הסמל של רפואת הטראומה הישראלית”.

◼️ לקבוצת החדשות הכלליות (פרסומים ראשונים, ריקולים, ידיעות חשובות) – לחצו כאן

◼️ לעדכונים במצב חירום >> לחצו כאן

צילום: רשתות חברתיות | מסך, כאן 11 | אילן סיקה-מגזין פנימה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן