news08.net/ads.txt

ח”כ עופר כסיף: “מי שקרא לאבישי בן חיים ‘מרוקאי זבל’ הוא גזען מטונף”

ד”ר אבישי בן חיים, פרשן חדשות 13, הותקף אמש (שלישי) יחד עם צוות החדשות במהלך הפגנת השמאל שהתקיימה מול מעון ראש הממשלה. בן חיים שוחח עם אראל סג”ל ואבי יששכרוף על התקיפה האלימה, ועל הלך הרוחות בהפגנה. מי שיצא להגנת בן חיים, הוא ח”כ מהרשימה המשותפת, עופר כסיף.

הוא סיפר כי ”בהתחלה היה מדובר בהפגנה דמוקרטית ולגיטימית, אנשים באו עם כאב גדול, עם טקסטים קשים, וההפגנה היא חלק מהמשחק הדמוקרטי. הטקסטים על הבמה היו ‘בלי אלימות, בלי אלימות’. במהלך ההפגנה ואחריה היו המון טקסטים קשים ואלימים ברמות קיצוניות ממש”.

אך לאחר ההפגנה התחילה תהלוכה מבית ראש הממשלה לכיוון מרכז ירושלים, ושם הוא מספר “הייתה התפרעות גדולה, כולל התקפה פיזית ממש על הצוות שלנו. הצלם שלנו קובי כהן הוכה עם מקל, לא סתם. יש קטע ששודר אצל גיא לרר ב’צינור’ בשידור חי, רואים שמפילים לנו את המיקרופונים ופתאום המצלמה מפסיקה לצלם. היא לא הפסיקה לצלם סתם – הצלם עצמו גם התוקף”.

ח”כ עופר כסיף: “מי שקרא לאבישי בן חיים “מרוקאי זבל” הוא גזען מטונף. במקביל, חבורה של גזענים מטונפים בכנסת הפילו את החוק לביטול חוק הלאום”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן