news08.net/ads.txt

חשד: האם הורים ביבנה מזייפים תוצאות בדיקות קורונה ומסכנים את שאר ילדי הגן?

במטה הקורונה העירוני ביבנה הפועל בשיתוף עם משרד הבריאות עלה החשד למקרה חמור בו הורים לפעוט זייפו, לכאורה, שתי תוצאות בדיקות קורונה וניסו להשיב את בנם לגן בו הוא לומד תוך טיעון של “קיצור בידוד”.

לפני מספר ימים קיבלו הורי הפעוט, יחד עם שאר הורי הגן, מכתב ממשרד הבריאות המורה על חובת כניסת ילדי הגן לבידוד בשל מגע עם מאומת בגן. במכתב צויין כי תקופת הבידוד יכולה להתקצר מ-14 יום באם מתקיימים התנאים הבאים: (1) ההורים מילאו עבור הילד טופס דיווח בידוד עצמי באתר משרד הבריאות; (2) התקיימה בדיקת PCR ראשונה שתוצאתה שלילית; (3) התקיימה בדיקת PCR שניה ביום השביעי לבידוד ובפער של לפחות 24 שעות מהבדיקה הראשונה. באם תוצאת הבדיקה השניה שלילית הילד יכול לצאת מבידוד.

צוותי החינוך בעיר פועלים לפי ההנחיה על פיה יש לקבל מההורים את תוצאות שתי הבדיקות השליליות או את טופס השחרור מבידוד של משרד הבריאות, כאשר המסמכים מועברים לביקורת במטה הקורונה העירוני. במהלך העברת המסמכים הבחינו הצוותים המקצועיים במספר פרטים “חשודים” בתוצאות בדיקת הקורונה של אחד הילדים. מבדיקה מעמיקה שנערכה מול מערכות משרד הבריאות הסתבר כי הילד האמור כלל לא עבר בדיקת PCR במהלך החודשים האחרונים וההערכה היא כי המסמכים שהוגשו ע”י ההורים הנם מזוייפים. בשל חומרת החשדות הגישה עיריית יבנה לפני יום הכיפורים תלונה במשטרת ישראל כנגד ההורים בגין זיוף מסמכים תוך סיכון הציבור.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן